Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@14:57:07 GMT

واکنش پیامکی حناچی به انتقاد اینستاگرامی کرباسچی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۱۶۴

به گزارش ایلنا، یکی از واکنش‌ها به دوچرخه سواری حناچی که باعث ایجاد بحث های مختلف شد، پست اینستاگرامی و انتقادی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران بود.

حناچی پس از این پست به کرباسچی پیام داد که «پیشکسوت عزیز جناب آقای کرباسچی، با سلام و عرض ادب، طی مسیر منزل تا محل کار با دوچرخه زمان بیشتری نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تذکر شما سپاسگزارم و امیدوارم از راهنمایی بیشتر بهره مند گردم.»

کرباسچی نیز در پاسخ نوشت: «برادر عزیز جناب آقای دکتر حناچی، شهردار محترم تهران، سلام علیکم، سابقه خوبی که از شما در ذهن من زنده است فعالیت میانه روزی و با جدیت شما و دوستان سال های ۷۳،۷۴ شهرداری در طراحی و ساخت فرهنگسرای خاوران علیرغم همه مخالفت ها و کارشکنی های آن روزهاست. حیف است امروز که بعد این همه فراز و فرود موقعیت خدمت در زمینه گسترده تری فراهم شده خدای ناکرده شبهه ای از حاشیه های شباهت ساز به کسانی که می دانند در این سال ها از فرصت حضور شهرداری برای تبلیغات و خودنمایی استفاده کردند ایجاد شود. می دانم جنس شما از آنها متفاوت است و مشکلات مردم در تهران اولویت فعالیت شماست. لحظه ای از کار جدی و سازنده و پیگیری خدمت رسانی به مردم از دست نخواهید داد و ایمان دارید که کار برای مردم که بندگان خدایند سپاس خلق و پاداش خالق را خواهد داشت. موفق و پایدار باشید.»

حناچی نیز در پایان به کرباسچی پیام داده است: «از الطاف شما و دعای خیرتان ممنونم ان شاالله شرمنده مردم شریف تهران نشویم.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: غلامحسین کرباسچی پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها

رییس شورای اسلامی شهر تهران از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها انتقاد کرد.   به گزارش ایسنا، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علیرغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.   وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود، اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است. نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نما‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقان نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آن‌ها دهن کجی به اصول معماری است.   وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد