Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:32:46 GMT

مهدوی: قرار بود خداداد برای استقلال هم بازی کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۱۶۸

مهدوی: قرار بود خداداد برای استقلال هم بازی کند

بازیکن ملی‌پوش سابق استقلال و پرسپولیس می‌گوید فوتبالیست‌ها در هر سنی باید احترام بزرگتر خود را حفظ کنند و به یکدیگر بی‌احترامی نداشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهدوی با بیان اینکه چندین سال است در خدمت تیم هنرمندان ایران هستم، اظهار کرد: حدود هشت سال است تیم ستاره‌های هنر و موسیقی با مدیریت آقای هومن جوادی که از دوستان بنده است، تشکیل شده و در این تیم نیز فعالیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: برای سومین سال متوالی دربی آبی و قرمز هنرمندان که هر کدام طرفداران پرسپولیس و استقلال هستند، برگزار شد؛ با کمک چند تن از فوتبالیست‌های قدیمی هر سال این کار اجرا می‌شد و امسال به شکل بهتر و بی‌نظیری انجام گرفت؛ خیلی‌ها در این مسابقه خیریه به ویژه مجموعه خیریه وحدت کمک‌هایی داشتند و خودشان را سهیم کردند.

 

بازیکن سابق تیم ملی اضافه کرد: بازی خیلی خوبی بود و امیدوار هستم این کار خیر ادامه و تداوم داشته باشد و دوستان هر ساله در این کار خیر شرکت کنند؛ سال گذشته این مسابقه از شبکه ورزش و امسال از شبکه سه پخش شد؛ در کل بحث مسابقه خیرخواهانه که می‌آید، همه دست به دست هم می‌دهند تا آن کار پیش برود؛ بالاخره پخش مسابقه در شبکه سه و برگزاری در روز پنج‌شنبه که بازی‌های لیگ برتر هم تعطیل بود، در بازتاب این دیدار تاثیر گذاشت.

 

مهدوی با بیان اینکه افرادی مانند منوچهر هادی کمک زیادی به انجام این مسابقه کردند، گفت: حضور ستاره‌های فوتبال مثل خداداد عزیزی، سیروس دین‌محمدی، رضا عنایتی، ستار همدانی، اسماعیل هلالی و ... اتفاق مثبتی بود چراکه جمع کردن این ستاره‌ها کنار هم سخت است؛ خداداد عزیزی از مشهد بخاطر کار خیر آمد که خیلی ارزشمند بود.

 

او یادآور شد: بهنام بانی، حامد برادران، منوچهر هادی، علی لهراسبی، سید جواد هاشمی، حمید عسگری، رامین راستاد و ... هنرمندانی هستند که مشغله زیادی دارند ولی برای کار خیر همه آنها از ساعت ۸ صبح آمدند و تا آخر شب حضور داشتند.

 

مربی- بازیکن تیم هنرمندان ایران تصریح کرد: خدا را شکر این کار به شکل خوبی به نفع معلولین ذهنی خیریه وحدت انجام شد؛ امیدوار هستم کار کوچک برای ۱۸۸ دختر کوچک که در این خیریه هستند، انجام داده باشیم.

 

مهدوی به نحوه رفتار عنایتی در فوتبال اشاره کرد و افزود: رضا عنایتی خیلی بزرگوار است؛ با رضا هم‌بازی و در سیاه جامگان مربی او بودم؛ عنایتی جزو معدود فوتبالیست‌هایی است که احترام گذاشتن به کوچکتر و بزرگتر را می‌داند و حرمت‌ها را حفظ می‌کند.

 

او عنوان کرد: ۱۸-۱۷ سال است با هنرمندان بازی کردم و الان سرمربی هستم؛ در حال حاضر هم که تیم را جمع کرد و از روزی که وارد تیم شدم، سن و سال همه را پرسیدم و همیشه گفتم احترام بزرگترها را در هر شرایطی حفظ نگه دارند؛ این اصول کار ما بوده و در تیم هنرمندان جا افتاده است؛ هر کسی هم که من انتخاب کردم، احترام سرش می‌شود؛ اتفاق کوچک هم در هر مسابقه‌ای می‌افتد چون ضربان قلب بازیکنان بالاست.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص درگیری خداداد عزیزی و ستار همدانی در جریان این دیدار گفت: در آن لحظه شوخی اتفاق افتاد که یکدفعه جدی شد؛ خداداد عزیزی در زمان شروع بازی در صف استقلالی‌ها در کنار ستار همدانی و سیروس دین‌محمدی بود و اصلا قرار بود من و خداداد در نیمه دوم برای تیم آبی بازی کنیم، اما روند مسابقه طوری پیش رفت که این اتفاق رخ نداد؛ اما به نظرم همیشه کوچکترها باید به بزرگتر خود احترام بگذارند.

 

مهدوی ابراز کرد: همیشه در ادبیات فوتبالی از اسطورهایی مثل آقایان علی پروین، زنده یاد ناصر حجازی، زنده یاد منصور پورحیدری، فیروز کریمی و به ویژه فرهاد کاظمی یاد گرفتم که احترام بزرگترها واجب است.

 

او درباره جذابیت‌های بالای دربی هنرمندان اظهار کرد: خیلی ها تعجب کردند که بهنام بانی با آن فیزیک، با نمک خاص چهره و هنرش آن گل قشنگ را زد و خوب بازی کرد؛ سامان صفاری، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی و ... خوب بازی کردند و موقعیت گل داشتند؛ سید جواد هاشمی با ۵۰ سال سن یک بار دریبل نخورد؛ حامد برادران اجازه نداد یک حمله کنند که این اتفاقات برای همه جذاب بود.

 

مهدوی تصریح کرد: این جذابیت‌ها موجب شده مردم به ورزش گرایش پیدا کنند و خوشحال هستیم این کار توسط گروه ما انجام شد و ان‌شاالله سالیان سال ادامه خواهد داشت؛ در ۷۰۰ بازی خیرخواهانه هنرمندان در بیش از ۶۰۰ بازی بودم که امیدوار هستم باز هم تداوم داشته باشد.

خداداد عزیزی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی

کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش مهمان اسلوونی هستند.

طرفداری | در مسابقه‌ای دوستانه، دو تیم اسلوونی و پرتغال، مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

اطلاعات بازی اسلوونی و پرتغال بستر مسابقه: دوستانه تاریخ: سه‌شنبه، 7 فروردین 1403 (26 مارس 2024) ساعت: 23:15 به وقت تهران مکان: استادیوم استوژیتس آرنا ترکیب ابتدایی اسلوونی و پرتغال اسلوونی اعلام می شود... پرتغال (2-3-1-4): کوستا | دالوت، په په، ایناسیو، کانسلو | پریرا | اوتاریو، نوس، ویتینیا | فلیکس و رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • طرح اطعام مهدوی در بیرجند
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • همخوانی هستی مهدوی‌فر با آهنگ مارتیک
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی