Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:31:28 GMT

بهتر است تاج استعفای خود را به فیفا اعلام کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۲۱۴

بهتر است تاج استعفای خود را به فیفا اعلام کند

حاجیلو گفت:با توجه به اینکه در آستانه بازی های جام ملت های آسیا قرار داریم لذا طرح کردن منع بکارگیری بازنشستگان به نفع فوتبال ما نیست خواهشمندیم مسئولان اجرای این طرح در حوزه فوتبال را به بعد از جام ملت های آسیا موکول کنند.

«اصغر حاجیلو »در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسولیت برکناری آقای تاج از ریاست فداراسیون فوتبال ایران بر عهده فیفا است گفت: در حال حاضر هم  مسولان فوتبال به دنبال راه حلی برای نگهداری آقای تاج در سمت خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اجرای طرح منع بکارگیری بازنشستگان برای فوتبال جایز نیست بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازی های جام ملت های آسیا قرار داریم لذا مطرح کردن این طرح و سایر پست های حساس به نفع فوتبال کشورمان نیست و تبعات زیادی به دنبال دارد.

 

وی با بیان اینکه فیفا و ای اف سی اجازه این کار را به ما نخواهند داد تصریح کرد: هر چند ما طبق قانون کشورمان هر تصمیمی می توانیم بگیریم و هیچ کسی نمی تواند دخالتی کند ولی مطرح کردن منع بکارگیری بازنشستگان و برکناری آقای تاج به این سادگی نسیت و مشکلات زیادی متوجه ما می کند.

 

حاجیلو در ادامه افزود: چون فداراسیون فوتبال ایران برای شروع جام ملت های آسیا ،مبالغی را از فیفا دریافت می کند که در حل مشکلات مالی فداراسیون بسیار تاثیرگذار است ،بنابراین کناره گیری آقای تاج در این شرایط به نفع فداراسیون فوتبال نیست لذا بهترین راه حل این است که مسولان اجرای این طرح در حوزه فوتبال  را به بعد از جام ملت های آسیا موکول کنند.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ما اکنون به دنبال این راهکار هستیم تصریح کرد: آقای تاج در حال بررسی مسایل مالی کنفدراسیون فوتبال است و نباید ایشان بروند.

 

وی با بیان اینکه مجمع فداراسیون فوتبال هنوز در خصوص آقای تاج تصمیم گیری نکرده است افزود:  برای کناره گیری، آقای تاج  ابتدا باید به صورت مستقیم استعفای خود را به فیفا اعلام کند سپس با تشکیل مجمع فداراسیون فوتبال، فرد جدید به عنوان رییس انتخاب شود ولی اگر طبق قانون کشورمان بخواهیم عمل کنیم ،فیفا موافقت نمی کند و در صورت اجرای این قانون فوتبال ما را تعلیق خواهند کرد وبا توجه به اینکه فیفا یک سازمان مستقل است قانون دولت ها را نمی پذیرد.

 

حاجیلو با بیان اینکه فوتبال ما به اندازه کافی مشکل دارد افزود: بیش از 30 سال است که منظر قهرمانی فوتبال کشورمان هستیم، با توجه به اینکه عملکرد اقای کی روش در 4 سال اول خوب نبود لذا منتظر 4 سال دوم هستیم که بتواند ماحصل مطلوبی داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: بسیاری از افراد هم منتظر عدم موفقییت و نتیجه گیری مثبت اقای کی روش هستند که بلافاصله شروع به بهانه گیری کرده و سنگ اندازی کنند.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ما به دنبال معافیت موقت فدراسیون فوتبال از منع بکارگیری قانون بازنشستگی تا بعد از جام ملت های آسیا هستیم گفت: چون در صورت عدم استعفای آقای تاج ایشان مجرم شناخته شده و متهم به حبس می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند حسن روحانی روحانی استان سمنان علی لاریجانی شیراز تعلیق تیم فوتبال ایران اصغر حاجیلو فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند