Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@11:25:38 GMT

جنگ بزرگ در اصفهان؛ شجاع – کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۲۱۹

به گزارش ایلنا، در بازی حساس مقابل پرسپولیس، قلعه‌نویی باز هم روی قدرت هوایی تیمش حساب خواهد کرد. سپاهان تا اینجای فصل بهترین خط حمله لیگ را داشته و 26 گل به ثمر رسانده است. یعنی دقیقا دو برابر پرسپولیس. در این میان کی‌روش استنلی برزیلی که برعکس بسیاری از برزیلی‌ها فانتزی‌باز نیست و با فیزیک بدنی‌اش به گل می‌رسد، در بالا رفتن آمار گلزنی سپاهان مهمترین نقش را داشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم بلندقامت فعلا با 9 گل آقای گل لیگ برتر است و بعد از غیبت در بازی با پدیده، مقابل پرسپولیس خواهد ایستاد.

مطمئنا با حضور کی‌روش، سپاهانی‌ها باز هم با بازی مستقیم و ارسال از جناحین دنبال موقعیت‌سازی و گلزنی هستند اما این طرف میدان هم مدافع خوش‌پرش پرسپولیس در اوج آمادگی قرار دارد.

شجاع خلیل‌زاده در دو بازی اخیر دو گل 6 امتیازی برای پرسپولیس زده و در عین حال، وظایف دفاعی‌اش را با کمترین اشتباه انجام می‌دهد. این یعنی نبرد شجاع و کی‌روش در بازی یکشنبه پرسپولیس و سپاهان فوق‌العاده مهیج و دیدنی خواهد بود. به ویژه که مدافع این روزهای پرسپولیس سابقه بازی کردن در سپاهان را هم دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر شجاع خلیل زاده کی روش استنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان

تیم سپاهان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!