Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@04:00:54 GMT

سلطانی‌فر: تاج مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۲۷۹

سلطانی‌فر: تاج مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مهدی تاج مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد اما درباره سایر بازنشستگان (اعضای هیئت رئیسه) مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در سفر استانی به کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت های ورزشی کشور گفت: سال موفقی را با نتایج درخشان تیم ملی فوتبال در جام جهانی، بازی های آسیایی و پاراآسیایی، المپیک جوانان و لیگ قهرمانان آسیا گذرانده ایم و انشاالله کام مردم با موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا شیرین تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالی درباره تغییرات فدراسیون ها و موضوع بازنشستگان ورزش گفت: ما مجری قوانین کشور هستیم و قطعا همه باید به قانون و مردم احترام بگذارند و با همکاری روسای بازنشسته فدراسیون ها این موضوع به خوبی اجرا شده و مشکلی نداریم.

سلطانی فر درباره فدراسیون فوتبال و وضعیت بازنشستگان آن گفت: آقای تاج که تلاش خوبی داشتند و از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند با استفاده از ماده شصت قانون جامع ایثارگران می تواند به کار خود در فدراسیون ادامه دهند و این موضوع در حال پیگیری وانجام مراحل اداری واجرایی است. در مورد سایر بازنشستگان فدراسیون هم تغییراتی را در دبیر کلی شاهد بودیم که جا دارد از زحمات دلسوزانه آقای ساکت تشکر کنم و درباره سایرین هم به زودی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در چارچوب اساسنامه تصمیمات مقتضی و قانونی را خواهد گرفت ولی در هرصورت از همه انتظار دارم منافع ملی را رعایت کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره تکریم پیشکسوتان و برخورد رسانه ها با موضوع قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: نیروهایی که امروز با شدیدترین الفاظ و نقدها درباره آنها به دلیل بازنشسته بودن یاد می شود در واقع نیروهای سازنده و پیشران برنامه های کشور در سال‌های گذشته هستند و نباید با خاطری مکدر از بدنه اجرایی ورزش کشور جدا شوند و ناسپاس باشیم.

سلطانی فر افزود: ما در کنار نیروی جوانی و باز شدن حلقه های مدیریت ورزش کشور به تجربه های ذی قیمت آنها نیاز داریم و بازنشستگان بهترین ثمره زندگی خود یعنی جوانی خویش را برای موفقیت نظام و سربلندی کشور به کار گرفته اند و امنیت و عزت امروز ایران ماحصل این تلاش های ارزشمند بوده است و تکریم و احترام آنها بر همه ما واجب است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سلطانی فر وزیر ورزش مهدی تاج فدراسیون فوتبال قانون بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود، گفت: همه نیروها و تجهیزات آماده بودند که به موقع وارد عمل شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در هفته جاری سیل را پشت سر گذاشتیم و به همت همه دستگاه‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده خسارت‌های کمی داشتیم ‌و کار بزرگی انجام شد.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها تا امشب در استان ادامه دارد، گفت: دیروز عصر حدود 40 میلی‌متر بارندگی فقط در مردهک عنبرآباد انجام شد و امیدوار هستیم تا پایان بارندگی‌ها مشکلی نداشته باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید مراقبت کنند که اگر به موقع اقدام شود حتماً می‌توانیم از خسارات جلوگیری کنیم، افزود: بیش از 500 دستگاه ماشین‌آلات سنگین آماده داشتیم تا در صورت نیز وارد عملیات شوند.

وی با بیان اینکه روز گذشته چهار نفر مفقودی داشتیم که به یاری خدا و دستگاه‌های امدادی زنده پیدا شدند، ادامه داد: در این بارندگی‌ها شاهد حجم بالایی از آب در رودخانه‌ها بودیم که لایروبی‌های انجام شده از قبل باعث شده بود تا آب از مسیر خود خارج نشود.

تدابیر پیشگیری از سیل از 6 ماه قبل در استان کرمان انجام شد4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدندوقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت

فداکار با بیان اینکه از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که همکاری خوبی برای آگاه‌سازی مردم کردند و باعث همکاری مردم در پیشگیری از سیل شدند که جای تقدیر دارد، گفت: یک موضوع مهم این بود که بارندگی به یکبارگی نبود و با عنایت خداوند بارندگی‌ها متناوب بود و کم کم بارش‌ها را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها از جمله ارتش و سپاه و بسیج کمک خوبی در مقابله با سیلاب‌ها کردند، افزود: گروه‌های جهادی هم پای کار بودند تا هم از سیل پیشگیری شود و هم اگر مشکلی پیش آمد به موقع به مردم امدادرسانی داشته باشند.

استاندار کرمان با بیان اینکه بارندگی بسیار خوبی طی این چند روز در سطح استان انجام شد، ادامه داد: البته آمار دقیقی نداریم و ضعف آماری بین دستگاه‌های مختلف در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود، گفت: همه نیروها و تجهیزات آماده بودند که به موقع وارد عمل شوند و اگر مشکلی پیش آمد پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • ادامه فعالیت بارشی در جنوب کشور
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم