Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@02:29:29 GMT

جوسازی یک دختر علیه ستاره‌های فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۳۲۳

صراط:

عصر پنجشنبه انتشار چند صفحه از چت های خصوصی چند فوتبالیست با یک دختر در اینستاگرام سر و صدای زیادی برپا کرد. او اسکرین شات هایی از چت های خصوصی خود با فوتبالیست های سرشناس را منتشر کرد تا نشان دهد با آنها در ارتباط بوده است. این دختر دست به افشاگری علیه ستاره های فوتبال زد اما هرگز ادعاهای او تایید نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم از پیام‌هایی که فوتبالیست‌ها به صورت خصوصی برایش فرستاده بودند، عکس گرفت و این پیام‌ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. عکس‌ها جو عجیبی راه انداخت و خیلی‌ از ستاره های فوتبال ایران را در مظان اتهام قرار داد. بعضی‌ از این چهره ها که توسط این دختر مورد اتهام قرار گرفته اند، چهره های محبوب فوتبال ایران هستند.

دختری که به شوخی درباره‌اش می‌گویند «الهه» مجازات است و می‌خواهد آبروی ستاره‌ها را ببرد، از دیروز شروع به انتشار فیلم کرده تا ثابت کند عکس‌هایی که از پیام‌های خصوصی ستاره‌های فوتبال گذاشته، فتوشاپ نیست!

تا کنون هیچ کدام از این فوتبالیست ها جوابی به این اتهامات نداده اند و البته ادعاهای مطرح شده هم تایید نشده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فوتبالیست ها اینستاگرام چت خصوصی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره فوتبال جهان نوروز ۱۴۰۳ در ایران

دریافت 452 KB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، ادگار داویدز، ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه یوونتوس با انتشار ویدئویی خطاب به مردم ایران اعلام کرد: به زودی می‌بینمتون؛ نوروز و رمضان مبارک

کد خبر 839920 برچسب‌ها ویژه ورزشی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال جهان نوروز ۱۴۰۳ در ایران
  • واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اکران فیلم پرویز خان
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم «پرویزخان»
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • تصمیم ناباورانه علیه ستاره ایرانی پورتو!
  • خطر در کمین فوتبالیست های قمارباز ایران؛ سردسته باند شرط بندی به دام افتاد
  • پیام زننده ژاوی به یک خبرنگار در واتساپ!
  • ادعای مادر ستاره سابق بایرن علیه او: مظنون به قتل!
  • پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت آیت‌الله شیخ محمدعلی حجتی(ره)
  • رختکن پرسپولیس علیه ستاره محبوب هواداران شد