Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:48:58 GMT

پنج طرح آبرسانی بروجرد در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۳۲۷

پنج طرح آبرسانی بروجرد در حال اجراست

بروجرد - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: پنج طرح عمران آبرسانی با هدف توسعه شبکه آب و فاضلاب در این شهر با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

حبیب الله حدادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل اجرای شبکه فاضلاب شهری در سه منطقه، حفر2 حلقه چاه عمیق درشهربروجرد و اشترینان، احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب شهرک اندیشه و احداث ساختمان اداری شرکت آب و فاضلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این طرح ها در مجموع با اعتباری بیش از 54 میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرشرکت آب و فاضلاب بروجرد اظهارداشت: فازیک طرح تصفیه خانه فاضلاب بروجرد با 27 هزار انشعاب سال گذشته فعال و وارد مدار شد.
حدادی با اشاره به اینکه طول شبکه اصلی فاضلاب شهری بروجرد 600 کلیومتراست، اضافه کرد: تا کنون بیش از 80 درصد از لوله کشی و لوله گذاری آن انجام شده و امسال نیز عملیات لوله گذاری فاز چهار شهرک اندیشه، گلسرخی، جانبازان شمالی و جنوبی، نیاوران، انتهای خیابان تختی به سمت فاطمی، حافظ جنوبی، خیابان صفا و امام حسین(ع) در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب ذخیره سازی آب این شهرستان به 55 هزار متر مکعب افزایش خواهد یافت.
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد ادامه داد: مجموع آب شرب مصرفی بروجرد در حال حاضر روزانه 66هزار متر مکعب است.
حدادی گفت: درحال حاضر 105 هزار مشترک آب خانگی در این شهر وجود دارد.
7273/6052

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نيرو آب و فاضلاب عمراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم

یاسر اکبریان با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌
به گفته وی با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌های محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست