Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس برخی گزارشات تایید نشده، محمد عمر داوودزی، وزیر پیشین امور داخله/  کشور افغانستان به عنوان رئیس دبیرخانۀ شورای عالی صلح گماشته می‌شود.

یکی از نزدیکان آقای داوودزی در گفتگو با رسانه ها احتمال گماشتن او به‌عنوان رئیس‌ دبیرخانۀ شورای عالی صلح را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع می‌گوید تاکنون در این مورد تصمیم نهایی گرفته نشده است اما احتمالا امروز این تصمیم نهایی شده و با رسانه‌ها در میان گذاشته می‌شود.

پیش از این، آقای داوودزی یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده به شمار می‌آمد. این منبع، هچنین در مورد اینکه آقای داوودزی از نامزدی احتمالی‌اش انصراف داده یا خیر چیزی نمی‌گوید، اما تاکید دارد که فردا این موضوع به گونه رسمی مشخص می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای عالی صلح افغانستان کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: حق عائله مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود

سید صولت مرتضوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده گفت: یکی از حقوق کارگران حق عائله‌مندی است که مصوب شد از این پس در فیش حقوق آنها درج گردد. 

وی با بیان اینکه هنوز مبلغ دقیق حق عائله‌مندی نهایی نشده است، گفت: پیش بینی ما حداقل ۵۰۰ هزار تومان است، اما برای عدد نهایی هنوز قطعی نشده است.

مرتضوی با اعلام اینکه جلسات شورای عالی کار تا رسیدن به توافق نهایی نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرماییادامه خواهد یافت، گفت: طرفین بر سر تعیین سبد معیشتی و نوع دهک یارانه‌ای کارگران برای تعیین حداقل دستمزد اختلاف نظر‌هایی دارند و هنوز به توافق نرسیده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • دو وزیر مهم دولت شبانه به جلسه شورای عالی کار پیوستند | افزایش دستمزد کارگران نهایی شد؟
  • تعیین دستمزد کارگران در آخرین ساعت‌های سال
  • خبر مهم وزیر کار درباره دستمزد کارگران/ این رقم به فیش حقوقی کارگران اضافه می‌شود
  • وزیر کار: حق عائله مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود
  • افزوده شدن حق عائله مندی به فیش حقوقی کارگران
  • تصمیم نهایی در مورد کاهش خدمت سربازی
  • انحلال «شورای شهر نسیم شهر» در صورت تأیید وزارت کشور
  • آغاز جلسه شورای عالی کار/ امروز رقم دستمزد ۱۴۰۳ نهایی می‌شود؟
  • آغاز جلسه شورای عالی کار/ امروز رقم دستمزد سال آینده نهایی می‌شود؟!
  • تصمیم در مورد کاهش خدمت سربازی نهایی شد