Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبير شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، حضور بانک ها در اين مناطق را اساسي ترين نياز توسعه اي دانست و افزود: همکاري با بانک هاي موفق، موجب تقويت سيستم بانکداري در مناطق آزاد کشور و توسعه گردشگري خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، «مرتضي بانک» امروز (شنبه) در آيين امضاي تفاهمنامه همکاري با بانک ملت، ابراز اميدواري کرد که در چارچوب اين تفاهمنامه، همکاري ها در سطح گستره تري دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور رئيس جمهوري افزود: با توجه به شرايط سخت کشور، بايد از ظرفيت هاي مناطق آزاد و بانک ها براي تکميل فعاليت ها و پيشبرد برنامه ها بهره مند شويم.
دبير شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي گفت: مناطق آزاد مقدمات، بستر مناسب، درخواست ها و اطلاعات لازم را و بانک ملت نيز شرايط بانکداري و مالي لازم براي تسهيل حوزه هاي توليد، صادرات و گردشگري را فراهم خواهد کرد.
آيين امضاي تفاهمنامه دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و بانک ملت، با حضور «مرتضي بانک» مشاور رئيس جمهوري و «محمد بيگدلي» مديرعامل اين بانک برگزار شد.
هدف از امضاي اين تفاهم نامه، ارتقاي سطح همکاري‌هاي متقابل، مراودات بانکي و ارايه خدمات ويژه بانکي به دبيرخانه شورايعالي و سازمان هاي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي عنوان شده است.
ايران هفت منطقه آزاد تجاري - صنعتي شامل کيش، قشم، چابهار، ارس، انزلي، اروند و ماکو و 64 منطقه ويژه اقتصادي دارد.
شهريورماه امسال، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به ايجاد هشت منطقه آزاد و 98 منطقه ويژه اقتصادي جديد راي مثبت دادند که هنوز نهايي نشده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عزیز برگ نی در دیدار با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود:عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است.

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کررات به مرکز استان سفر کند.

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود.

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان