Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:58:30 GMT

زندانی شدن ۴۷ نفر عضو لیست بهشت شبکه گولن در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۴۸۷

زندانی شدن ۴۷ نفر عضو لیست بهشت شبکه گولن در ترکیه

شبکه فتح الله گولن لیستی از افراد سرشناسی را تهیه کرده بود که ادعا می شد رئیس این شبکه در شبانه روز چند بار برای آنها دعا کرده است. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه ینی شفق٬ دیروز 47 نفر از افراد مهم وابسته به شبکه فتح الله گولن زندانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این افراد در لیست بهشت قرار گرفته بود و  لیست بهشت اسامی افرادی است که به گفته سران دستگیر شده شبکه٬ فتح الله گولن رئیس این شبکه در پنسیلوانیای آمریکا در شبانه روز چند بار به شکل مستقیم نام آنها را بر زبان آورده و برایشان دعا کرده است و به همین خاطر شبکه مزبور در سازماندهی‌های گسترده خود تلاش کرده تا قرار گرفتن نام این افراد در لیست مزبور به عنوان یک امتیاز طلایی و ویژه تلقی شود و افراد تلاش کنند تا به عنوان مقربین خاص فتح الله گولن در لیست بهشت جا بگیرند.

عملیات در ترکیه و بازداشت 68 فرد مظنون به عضویت در جریان گولنامضای 10 تفاهمنامه بین ونزوئلا و ترکیه/ تحویل 2 مدرسه جریان گولن به طرف ترکنشریات ترکیه در یک نگاه|نقشه شیطانی آمریکا٬ حمایت از پ.ک.ک در مرز سوریه/کشف رمز تلفن‌های ارتباطی شبکه گولنعملیات برای دستگیری اعضای جریان گولن در آنکارا و دستگیری 51 مظنونبازداشت 10 عضو جریان گولن در یک عملیات سراسری در ترکیه

افراد زندانی شده این لیست٬ غالباً از سران شرکت‌های هلدینگ بزرگ شبکه و نمایندگان گولن در آمریکا٬ کانادا و اروپا هستند.

انتهای پیام/

R7650/P1396/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه" فتح‌الله گولن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه فتح الله گولن اخبار ترکیه فتح الله گولن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد، اظهار داشت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید هزار و ۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

واحدیان اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد