Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، وضعیت مبهم ستاره ایرانی برای دیدار با قهرمان فوتبال اروپا همچنان باقی است اما مسئولان باشگاه کلوب بروژ امیدوارند این بازیکن به دیدار مقابل اتلیتکومادرید برسد.

 

در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و از گروه A.، سه شنبه هفته جاری ۲۰ آذر، تیم‌های کلوب بروژ و اتلتیکومادرید در بلژیک به مصاف هم می‌روند و اگر شاگردان دیه گو سیمئونه به پیروزی برسند، صدرنشینی شان قطعی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مسابقه برای تیم بروژ، اهمیت خاصی ندارد، زیرا حضور این تیم در لیگ اروپا قطعی است.
 

 

پس از اینکه ایوان لکو، سرمربی کلوب بروژ از مصدومیت زانو رضایی در تمرینات خبر داد، اعلام کرد این بازیکن به طور قطع در مقابل واسلند (این دیدار شب گذشته برگزار شد و بروژ ۲ بر یک شکست خورد) حضور نخواهد داشت، اما امیدوار هستیم تا از این بازیکن مقابل اتلیتکو مادرید استفاده کنیم.

 

 

کادر پزشکی تیم بروژ در حال تلاش است تا هرچه زودتر مصدومیت زانو این بازیکن به پایان برسد و کادرفنی بتواند از زوج او و وسلی در خط حمله مقابل تیم اسپانیایی استفاده کند. البته رضایی اگر به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود، مشکلی برای حضور در اردو‌ها نخواهد داشت و می‌تواند در بازی‌های تدارکاتی حضور یابد.

 

دیدار تیم‌های کلوب بروژ و اتلیتکو مادرید ۲۰ آذر و از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد. درحال حاضر شاگردان دیه گو سیمئونه با کسب ۱۲ امتیاز از ۵ بازی در رده نخست قرار دارند و دورتموند با ۱۰ امتیاز دوم است و یاران کاوه رضایی با ۵ امتیاز در رده سوم جای دارند. در قعرجدول هم موناکو با هدایت تیری آنری قرار دارد.

برنا

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کاوه رضایی رضایی ورزشی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد که طی آن فیورنتینا مقابل کلوب بروژ به برتری رسید و استون ویلا در خانه مغلوب المپیاکوس شد.

به گزارش ایسنا، شاگردان اونای امری در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا در ویلا پارک مقابل نماینده یونان غافلگیر شدند و با نتیجه عجیب ۴ بر ۲ شکست خوردند تا شانس کمی برای فینالیست شدن داشته باشند.

در دیگر دیدار هم فیورنتینا در آرتمیو فرانکی میزبان کلوب بروژ بود و در نهایت به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا با اندوخته حداقلی راهی بلژیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس