Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن صنفی بیمارستان های خصوصی اصفهان از سنگ اندازی و عدم همکاری نهادها برای توسعه بیمارستان های خصوصی انتقاد کرد و گفت: چرا هزینه پروانه ساخت بیمارستان خصوصی را به صورت تجاری در نظر می گیرند و هزینه های آن را تجاری محاسبه می کنند.

«سید امین ابن شهیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، با تاکید بر اینکه تاکنون در فضای کلی در بخش بیمارستانی بحران نداشته ایم، اظهار داشت: مشکلات عمده بیمارستان‌های خصوصی معوقات شرکت های بیمه در حد ۱۶ ماهه عقب تر از پرداخت، عدم افزایش تعرفه ها، مشکل مربوط به نوع محاسبه مالیات و تامین تجهیزات پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن صنفی بیمارستان های خصوصی اصفهان ادامه داد: ما با هزاران مشکلی که داریم حامیان مردم هستیم و ممکن است هزینه بیمار در بیمارستان خصوصی زیاد باشد ولی این پول به جیب بیمارستان نمی رود و فقط اندکی از آن نصیب بیمارستان می شود. 


وی ادامه داد: بیمارستان های خصوصی در عین تجارت باید عام المنفعه باشد،  ولی مشکل اینجاست که امروز باید برای خرید نیازهای خود نقدی کارت بکشیم و این امکان برای ما وجود ندارد. 

 

ابن شهیدی با اشاره به سخت گیری های نابجا و بدعت گونه قوانین در راه توسعه بیمارستان های خصوصی گفت: چرا برای ساخت هتل در اصفهان یارانه داده می شود ولی برای ساخت بیمارستان نه، چرا هیچگونه تسهیلات بانکی با سود پایین به این بخش تعلق نمی گیرد، چرا هزینه پروانه ساخت بیمارستان خصوصی را به صورت تجاری در نظر می گیرند و  هزینه های آن را تجاری محاسبه می کنند.

 

وی با بیان اینکه «ما به مسئولان ارشد شهر گیر نمی کنیم، بلکه به کارشناسان گیر می کنیم و هیچ کس مانع نیست ولی در جمع کمک نمی شود» تصریح کرد: باید سرمایه گذاری در بخش احداث بیمارستانی تسهیل شود تا شاهد توسعه و خدمات رسانی بیشتر این بخش باشیم.

 

وی ابراز داشت: از نظرتوسعه بیمارستان خصوصی از شهرهای تهران، مشهد و شیراز بسیار عقب تر هستیم و برای این رشد و توسعه به همکاری و حمایت بیشتر دولت و دانشگاه علوم پزشکی نیاز داریم. 

 

رئیس انجمن صنفی بیمارستان های خصوصی اصفهان ادامه داد:  در اصفهان در راستای همکاری با توسعه بیمارستان های خصوصی تک نظری وجود دارد و تا ما به عنوان کارشناس در جلسات استانداری، شورای شهر و دیگر نهادها شناخته نشویم، نمی توان توقع حل مشکلات را در این زمینه داشت. 

 

وی تاکید کرد: با بهره برداری از بیمارستان های خصوصی در حال ساخت تعداد کل تخت هایی که به بخش خصوصی تعلق دارد از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد می رسد. 

 

ابن شهیدی با اشاره به اینکه در استان اصفهان از ابتدای انقلاب تا کنون ۲ بیمارستان خصوصی ساخته شده و این نشان دهنده این است که نگرش همکاری با بخش خصوصی وجود ندارد. 

 

وی اعلام آمادگی کرد: دانشگاه علوم پزشکی برای تورگردی رسانه ها و انعکاس مشکلات بیمارستان ها آمادگی کامل دارد.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند مشهد خراسان جنوبي استان سمنان امداد و نجات روحانی تکریم و معارفه سازمان حج و زیارت تجاری شهرداری اصفهان بیمارستان خصوصی اصفهان یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: شهرستان اصفهان با ۷ هزار و ۲۴۰ نفر زائر حج عمره بیت الله الحرام بیشترین تعداد زائران را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است که در قالب ۲۶ کاروان با ۳۲ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام خواهند شد.


حجت‌الاسلام حسین اژدری افزود: بنابر آمار اعلام شده زائران استان اصفهان، ۹ درصد از زائرین کل کشور را به خود اختصاص داده‌اند.


وی گفت: کنگره حج در روز ۱۴ اردیبهشت، با حضور ۶۵۰۰ زائرن در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان و کنگره دیگری هم در شهرستان نجف‌آباد به صورت جداگانه برگزار می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: زائران حج عمره در قالب ۳ کاروان، در ۱۱ اردیبهشت به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود