Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:03:20 GMT

34 هکتار از اراضی ملی در اردبیل رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۶۵۳

34 هکتار از اراضی ملی در اردبیل رفع تصرف شد

اردبیل-ایرنا-معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اردبیل از رفع تصرف 34 هکتار از اراضی ملی تحت پوشش یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به ارزش بیش ا ز 160 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

محمود صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: :ماموران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی اردبیل با هماهنگی مراجع قضایی و ذی صلاح درطول سال جاری با بیش از 38 مرحله انجام عملیات در نقاط مختلف استان موفق به رفع تصرف این اراضی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در اجرای طرح جامع حفاظت اراضی با پیگیری های بعمل آمده تعداد نیروها وخودروهای تحت اختیار 40 درصد افزایش و همه خودروهای یگان حفاظت به چراغ گردون وبرچسب های معرف گشت های حفاظت از اراضی مجهز شدند.
معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه قسمتی از اراضی تحت پوشش یگان حفاظت استان در حاشیه شهرهای استان به ویژه حدوده اراضی همجوار با روستاها واقع شده واز طرفی اسناد مالکیت این اراضی بنام سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده است لذا به همه همشهریان و روستاییان توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام به خرید اراضی در این مناطق به یگان حفاظت و یا معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل جهت استعلام مراجعه کنند .
یگان حفاظت از اراضی ملی با هدف جلوگیری از ساخت و ساز های بی رویه در ادارات کل راه و شهرساز ی و منابع طبیعی ایجاد شده است.
7110/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اراضي ملي اردبيل رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: بر اساس تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به تعداد ۴ مورد به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و تعداد ۷مورد حکم ماده ۳ به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با حضور پرسنل یگان حفاظت امور اراضی، مدیر جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط در شهرستان دورود به حالت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در مورد قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم از مهمترین اقدامات و اولویت‌های این یگان است.

سرهنگ مسلم مویدی در پایان ضمن تشکر از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان دورود افزود: با توجه به اینکه طبق قانون تشخیص تغییر کاربری به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک هست مردم عزیز فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورند و قبل از هرگونه معامله حتماً از مدیریت امور اراضی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها استعلامات لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ سازمان امور اراضی کشور تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان