Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه خبری المصدر گزارش داد تلاش مجدد شب گذشته تروریست‌ها برای عبور از خطوط دفاعی ارتش سوریه در اطراف مناطق غیرنظامی اعلام شده استان‌های ادلب و حما با مقاومت ارتش سوریه پایانی فاجعه بار برای تروریست‌ها به دنبال داشت. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان و به نقل از المصدر، تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به شمال استان حماه با مقاومت ارتش سوریه ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش المصدر تلاش مجدد شب گذشته تروریست‌ها برای عبور از خطوط دفاعی ارتش سوریه در اطراف مناطق غیرنظامی اعلام شده استان‌های ادلب و حما با مقاومت ارتش سوریه پایانی فاجعه بار برای آنان به دنبال داشت.
گروه تروریستی جیش العزه در عملیاتی تلاش داشت تا با عبور از پست بازرسی ارتش سوریه در نزدیکی منطقه تل صخر بتوانند جبهه دومی را در آن منطقه ایجاد کند که با حمله سنگین ارتش سوریه ناکام ماندند.
ارتش سوریه در عملیات شب گذشته با استفاده از مسلسل‌ و توپخانه خود حمله گسترده‌ای را برای مقابله با نفوذ این تروریست‌ها انجام داد که سبب تلفات شدید در گروه تروریستی جیش العزه شد.
در نتیجه حمله گسترده و سنگین ارتش سوریه، تروریست‌ها که ضمن دادن تلفات سنگین از دستیابی به هدف خود بازمانده بودند مجبور شدند  به مناطق غیرنظامی اعلام شده، عقب نشینی کنند.
حملات گروه‌های تروریستی در مناطق غیرنظامی اعلام شده در استان‌های ادلب و حماه به کرات تکرار شده است.
نیرو‌های سوریه و روسیه در واکنش به این حملات با استفاده از هواپیما‌های جاسوسی به شناسایی مناطق تجمع تروریست‌ها و تحرکات آنان در ادلب، حماه، حلب و لاذقیه اقدام می‌کنند.
روز گذشته پهپادهای ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در شمال غربی این کشور هدف قرار دادند.   بنا به اعلام یک منبع نظامی در لاذقیه، پهپادهای ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در مناطقی از شهرهای شمالی استان حماه بمباران کردند.
به گفته منابع، این حمله باعث تلفات سنگین تروریست‌ها شد. این موضوع با آمار ارائه شده از تروریست‌ها از تلفات روز گذشته شان تایید شد. به اعلام تروریست‌ها حملات هوایی روز گذشته ارتش سوریه به شمال حماه، توسط هواپیما‌هایی انجام شد که از پایگاه هوایی روسیه در حمیمیم در جنوب لاذقیه برخاسته بودند.
المصدر همچنین از ورود یک ناو روسی به تنگه بسفر در روز جمعه خبر داد.
به گزارش ناظران مستقر در تنگه بسفر، کشتی روسی حامل محموله‌های نظامی برای ارتش سوریه بوده است.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه حمله گروه های تروریستی گروه تروریستی جیش العزه هواپیماهای بدون سرنشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایرنا روایت کرده، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899605

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان