Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@02:02:35 GMT

رقابت استعدادهای برتر در دانشگاه علم و صنعت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۷۲۷

دانشگاه علم و صنعت برای شناسایی طرح‌های برتر دانشجویان سلسله رقابت‌هایی را تحت عنوان مسابقه ایده‌های برتر در دانشکده‌های مختلف برگزار کرده است.
به گزارش آنا، دانشگاه علم و صنعت برای شناسایی طرح‌های برتر دانشجویان سلسله رقابت‌هایی را تحت عنوان مسابقه ایده‌های برتر در دانشکده‌های مختلف برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رقابت‌ها که پیش‌ از این در دانشکده مکانیک نیز برگزار شده بود، عصر دیروز در مجتمع امام خمینی(ره) دانشگاه علم و صنعت و برای دانشجویان دانشکده شیمی برپا شد.
برای آشنایی با روند برگزاری این مسابقه با سید مرتضی موسوی خوشدل عضو هیأت علمی دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت گفتگو کردیم.
موسوی درباره این مسابقه توضیح داد: مسابقه ایده‌های برتر مسابقه‌ای است که دانشگاه علم و صنعت برای اولین بار اقدام به برگزاری آن نموده و دانشکده شیمی نیز برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی این فرصت را ایجاد کرده تا ایده‌هایشان را به‌طور منسجم در معرض دید و قضاوت قرار دهند.
عضو هیأت علمی دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: این ایده‌ها می‌تواند در حد تصورات ذهنی باشد و یا مطالعات گسترده‌ای روی آن شده باشد  اما هرچه قدر که این ایده‌ها به محصول نزدیک‌تر باشد TRL بالاتری دارد.
وی درباره اهداف برگزاری این رویداد گفت: هدف از این رقابت، این بود که دانشجویان از فضای درسی صرف خارج شوند و به این نتیجه برسند که می‌توانند از ایده‌های خودشان کسب درآمد کنند.
موسوی تأکید کرد: جوایزی که برای این مسابقه در نظر گرفته‌شده، علاوه بر جایزه مادی حمایت‌های معنوی و معرفی این افراد به مرکز رشد دانشگاه است. محدودیتی برای انتخاب طرح‌ها وجود ندارد  و حمایت‌های مادی در قالب وام و کمک بلاعوض و سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای طرح‌ها در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: اگر طرح‌ها بعد از پیشروی نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند توسط دانشگاه به صندوق‌های خطرپذیر ملی معرفی می‌شوند. در این مسابقه  از بین ۴۱ طرح، چهار طرح برگزیده می‌شوند.
موسوی در پایان خاطرنشان کرد: طرح ویژه این رقابت فیلترهای اگزوز ماشین دیزلی بود و شناساگر سرطان به روش الکترو شیمی، شناساگر تشخیص هپاتیت B و دستگاه جاذب آب و حشره‌کش گیاهی از طرح‌های برگزیده این رقابت بودند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌گوید تیم او نکات مثبت زیادی را مقابل شفیلدیونایتد به نمایش گذاشته است.

طرفداری | منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در دیدار معوقه‌ای از هفته بیست و نهم به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان تن هاخ بودند که موفق به پیروزی 4-2 در این مسابقه شدند. اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران در مورد برد شاگردانش صحبت کرد.

منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد؛ شلیک دیدنی کاپیتان، نجات‌بخش تن هاخ از یک فاجعه دیگر بازی مقابل شفیلدیونایتد

نکات مثبت زیادی امروز داشتیم. بعد از دو بار عقب افتادن، قدرت بازگشت بالایی از خودمان نشان دادیم. اما نکات منفی هم بود. خیلی ساده گل خوردیم که غیرقابل قبول است. باید از این موضوع درس بگیریم. اما از پیروزی خوشحالم.

وحشت؟ به هیچ وجه. ما در طول بازی آرامش خودمان را حفظ کردیم و به خلق موقعیت‌های گلزنی ادامه دادیم.

برونو فرناندز

او ثبات زیادی دارد و در حال حاضر هم در فرم بسیار ایده‌آلی قرار دارد.

پیشرفت در گلزنی

تعداد گل‌هایی که در حال حاضر به ثمر می‌رسانیم، نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی است. اگر بتوانیم خط دفاعی‌مان را تقویت کنیم، مطمئناً ثبات بیشتری در عملکرد تیم شاهد خواهیم بود.

بازگشت مصدومان

فکر می‌کنم میسون مانت به بازی بعدی تیم می‌رسد.

بازی جذابی برای تماشاگران بود

این بازی برای تماشاگران بسیار جذاب بود: 4 گل و موقعیت‌های گلزنی فراوان. فکر می‌کنم تیم ما عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. می‌خواهیم فوتبال پویا و هجومی بازی کنیم. این چیزی است که ما می‌خواهیم ببینیم. از زمستان امسال، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشته‌ایم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل