Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابعی در عربستان اعلام کردند که پس از تکمیل دوره‌های آموزشی تدارک دیده شده توسط اداره زنان در وزارت دادگستری برای نخستین بار کارمندان زن در این وزارتخانه مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسنا، در این راستا مرکز آموزش وزارت دادگستری در ریاض شاهد برنامه‌های آماده‌سازی و آموزش کارمندان زن در وزارت دادگستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت شبکه روسیا الیوم به نقل از فاطمه الشریم، رئیس اداره کل امور زنان در وزارت دادگستری اعلام کرد: هدف از این برنامه‌های آموزشی آماده سازی کارمندان زن برای ایفای نقش در دادگاه‌ها و دفاتر دادگستری در واحدهای پذیرش، ارشاد و راهنمایی، بخش‌های مختلف، اداره‌های وزارتخانه و همچنین بخش‌های جدید ویژه دریافت شکایات شهروندان است.

وی در ادامه افزود: برنامه‌های آموزشی نحوه اطلاع‌رسانی به کارکنان زن جهت خدمات رسانی بهتر در بخش‌های قضایی و روابط عمومی را تسهیل می‌بخشد.

دوره برگزاری این برنامه‌ها که اداره کل امور زنان در وزارت دادگستری بر آن نظارت دارد، یک ماهه است.

پس از دستور ولید بن محمد الصمعانی، وزیر دادگستری این کشور در زمینه دادن فرصت کار به زنان در پنج زمینه زنان جوان عربستانی درخواست شغل در این زمینه‌ها را ارائه کردند.

 این پنج حوزه، محقق اجتماعی، محقق شرعی، محقق قانونی، دستیار اداری و برنامه‌ریز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عربستان وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو
  • مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)
  • مسابقات شترسواری زنان در عربستان
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی