Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضمیر گفت: در شهر همدان ۷۵ محله تعریف شده که امیدواریم با فعالیت، تلاش و تقویت نواحی مدیریت شهری بیشترین خروجی و بهترین عملکرد را داشته باشد.

"وحید علی ضمیر" در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه به صورت ساختاری از سال 92 نواحی مناطق آغاز به کار کرده است، گفت: در شهر همدان 75 محله تعریف شده که امیدواریم با فعالیت، تلاش و تقویت نواحی مدیریت شهری بیشترین خروجی و بهترین عملکرد را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت نواحی در محلات استفاده شود، افزود:‌ تمام ظرفیت کاری را تحویل نواحی می‌دهیم و تجهیزات خدمات شهری با یک برنامه‌ریزی در اختیار نواحی قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: ‌باید در 12 ناحیه همدان شورای اجتماعی محلات شکل بگیرد و تمرکززدایی از مدیریت شهری برداشته و به نواحی واگذار شود.

 

ضمیر بیان کرد: برخی از محله های همدان از جمله خضر و حصار در متون تاریخی دارای 700 سال قدمت هستند اما با این وجود پلاک آبی روی دیوار ندارند و برخی از محله‌ها هنوز مجهز به فاضلاب نیستند که با استفاده از نظارت نواحی می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان افزود: باید نواحی مختلف شهرداری را تقویت کنیم و به آ‌نها نیرو و بودجه بدهیم تا بتوانند اقدامات خوب و اثرگذاری داشته باشند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند علی لاریجانی حسن روحانی روحانی استان سمنان شهرداری اصفهان محله های همدان بافت قدیمی شهر خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ منصور شیشه فروش گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا آخر شب بارشهای رگباری و تندباد در شهرستان های نایین ، اردستان ، خوروبیابانک ، ورزنه ، نطنز ، شهرضا ، دهاقان ، سمیرم ، بخش انارک ، بخش مهاباد وچوپانان ادامه دارد.


وی گفت: با توجه به بارشهای چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه ها و دهانه پلها و مستعدد بودن شرایط سیلابهای محلی در مناطق فوق. مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاههای امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب.طوفان و ابگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده ها وامادگی اداره راهداری .شهرداریها .پلیس راه. جمعیت هلال احمر .شرکتهای ازادراهی.شرکتهای امداد خودرو. اورژانس.شرکتهای گاز .اب.برق.اب منطقه ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداریها شد.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تقویت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیتهای اسکان اضطراری ، خود داری از انجام سفرهای غیر ضروری در این جاده ها ، از صعود به ارتفاعات پر هیز کنند.


وی گفت: رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه های پلیس در جاده ها ، حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیورو شبکه های اب و گاز در برابر سیل . تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ، عدم استقرار .توقف و تردد در مسیلها و رودخانه های فصلی.پیشگیری و کنترل ابگرفتگی در معابر شهری دهانه پلها و زیر گذرها.تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پلها و بازگشایی مسیر رودخانه ها.تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل از دیگر اقدامات است.

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر