Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:53:17 GMT

400 هزار تن سیمان از هرمزگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۹۳۷

400 هزار تن سیمان از هرمزگان صادر شد

بندرعباس- ایرنا- رییس اداره امور صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: محموله کلینکر(Clinker) کارخانه سیمان هرمزگان به میزان 400 هزار تن در هشت ماه گذشته از این استان به خارج از کشور صادر شد.

معصومه موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، میزان صادرات محصول این کارخانه در مدت مشابه سال گذشته را 338 هزار تن عنوان کرد و افزود: میزان صادرات کلینکر امسال این کارخانه تولیدی 40 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: این میزان محصول در سالجاری به کشورهای حوزه خلیج فارس شامل عمان، امارات، تانزانیا و آفریقای جنوبی صادر شده است.
رییس اداره امور صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: مقاومت بالا، با کیفیت بودن، زود سخت و خاص صنایع تولید از ویژگی های محصول کارخانه سیمان هرمزگان است.
کارخانه سیمان هرمزگان یکی از بزرگترین کارخانه های سیمان کشور بوده که در 80 کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و نزدیکی شهر ساحلی بندرخمیر قرار دارد و برای 600 نفر شغل فراهم کرده است.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت معدن و تجارت صادرات سيمان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هواشناسی هرمزگان، طبق این هشدار طی ساعاتی از بعد از ظهر. شب سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه شاهد تقویت بارش‌های همرفتی در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

این سامانه تا اواخر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در استان فعال خواهد بود.

رعد و برق، رگبار باران، تگرگ و گرد و خاک از اثرات این سامانه است از این رو توصیه شده است که مردم هوشیاری خود را در مواقع بارندگی حفظ کنند.

بر اساس این اطلاعیه بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و سیلابی‌شدن رودخانه‌های فصلی، وقوع صاعقه، خیزش گرد و خاک و تندباد لحظه‌ای، خسارت به سازه‌های سبک و احتمال تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

توصیه می‌شود در ایام فوق‌الذکر از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود و استحکام سازه‌های سبک و کارهای پیشگیرانه برای خسارت به محصولات کشاورزی در نظر گرفته شود و تمهیدات لازم در نوار ساحلی و بنادر مرکزی استان اندیشیده شود.

کد خبر 6085822

دیگر خبرها

  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس