Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:00:26 GMT

ویولن نوازی در شب موسیقایی شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۹۴۷

ویولن نوازی در شب موسیقایی شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در دهمین قسمت از شب موسیقی از مجموعه «شب های هنر»، یکشنبه شب ۱۸ آذر رضا مهدوی میزبان علی ترابی مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مانی جعفرزاده موزیسین می شود و با آنها درباره مدیریت اجرایی موسیقی کشور به گفتگو می پردازد.

در بخش گزارشی برنامه این هفته، عباس عبدالهی نوازنده پیانو و مدرس، زیبا جواهری نوازنده پیانو و مدرس و غلامرضا رضایی خواننده و مدرس سوالات خود را درباره مدیریت موسیقی با علی ترابی مطرح می کنند و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استودیو برنامه به آنها پاسخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش «ناشنیده ها» نیز علی تجویدی نوازنده ویولن و سه‌تار، آهنگساز، پژوهشگر و نویسنده به خوانندگی و اجرای موسیقی می پردازد.

آیتم «چهل سالگی» با موضوع سالن های اجرای موسیقی بعد از انقلاب اسلامی و گزارشی از تاریخچه مدیریت موسیقی از پنج هزار سال قبل تا کنون از دیگر بخش های برنامه است.

شب موسیقی یکی از شب های برنامه «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، درباره مسایل موسیقی، یکشنبه شب ها ساعت ۲۳ به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد خبر 4479878 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه چهار سیما علی ترابی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گلپایگان گفت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ۲ ماهه گذشته بیش از ۴۳۳۴ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی شهرستان گلپایگان بازرسی کردند که از این تعداد بیش از ۱۸ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی و ۳ مرکز عرضه موارد غذایی هم مهر و موم شده است.
علی اصغر صبوحی افزود: شهروندان در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی در مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی تخلفات را با شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • پخش شبانگاهی «چهارگاه» در شبکه چهار
  • حق با حسن شماعی زاده است
  • معرفی دستگاه‌های موسیقی در برنامه «کوک آوا»
  • توضیح امیرعباس ستایش‌گر درباره انتخاب مدیر جدید انجمن موسیقی
  • هم‌نوازی دف‌نوازان در پالنگان کردستان + فیلم