Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال یمن به طور رسمی از برپایی اردوی آماده‌سازی قطر با وجود اعلام قبلی بازماند و در عربستان به تمرین‌های خود ادامه می‌دهد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت المشاهد یمن، اردوی یک ماهه تیم ملی فوتبال یمن در قطر به طور رسمی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه یمنی به نقل از منبع نزدیک به تیم ملی فوتبال این کشور نوشت: تیم ملی فوتبال یمن که قرار بود چهارشنبه شب گذشته برای برپایی اردوی آماده‌سازی به قطر برود عربستان را ترک نمی‌کند و همچنان در ریاض می‌ماند.

این در حالی بود که طبق برنامه‌ریزی اعلام شده تیم ملی فوتبال یمن باید امروز (یکشنبه) در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی قطر به مصاف تیم ملی تاجیکستان می‌رفت. این بازی به دلیل  اینکه اعضای تیم ملی فوتبال یمن همچنان در ریاض هستند لغو شده است. فدراسیون فوتبال یمن و هیچ از مقام‌های تیم ملی این کشور نیز توضیحی درباره دلایل لغو سفر به قطر و برپایی اردوی آماده‌سازی در این کشور نداده‌اند. فدراسیون فوتبال یمن مدتی قبل اعلام کرده بود که تیم ملی این کشور در اردوی قطر 3 بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی تاجیکستان، فلسطین و لبنان برگزار خواهد کرد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده  بودند که عربستان بنا به دلایل سیاسی مانع سفر تیم ملی فوتبال یمن به قطر شد. این تیم در مرحله گروهی جام ملت‌های 2019 آسیا یکی از حریفان ایران  است.

عربستان مانع سفر تیم ملی یمن به قطر شد

 

انتهای پیام/

R7858/P1015135/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند.

* این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

* پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

* در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود.

* وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

* حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جام حذفی برگزار می‌شود.

کد خبر 6086975

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان