Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@14:45:12 GMT

گردنه های همدان مه آلود است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۰۳۶

گردنه های همدان مه آلود است

سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه به مه گرفتگی در گردنه ها از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئنه تردد کنند.
وی اضافه کرد: پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد و خودداری از سبقت حتی در مکان های مجاز هنگام مه گرفتگی بسیار مورد تاکید است.
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: با توجه به اینکه شعاع دید راننده هنگام مه گرفتگی کاهش می یابد در صورت سبقت احتمال بروز تصادف رخ به رخ بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عزیزی گفت: یکی از بی احتیاطی هایی که در اغلب مواقع موجب مرگ و مجروحیت شهروندان می شود پارک وسیله نقلیه هنگام مه گرفتگی در سطح سواره رو و آسفالت جاده است.
وی توصیه کرد: شهروندان هنگام مه گرفتگی، تاریکی هوا و بارندگی در صورت نیاز به توقف، خودروی خود را در منتهی الیه جاده و در شانه خاکی پارک کنند.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: رانندگان هنگام مه گرفتگی چراغ های چشمک زن یا فلاشر را به همراه مه شکن روشن نگه دارند و در صورت نداشتن چراغ مه شکن برای تردد ایمن از نور پایین استفاده کنند.
سرهنگ عزیزی گفت: هم اینک به علت بارش باران صبحگاهی سطح تمامی جاده ای این استان لغزنده شده است.
235 تن هشت ماهه سال جاری در سوانح برون شهری این استان جان خود را از دست دادند.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بارش باران تصادف رئیس پلیس راه استان مرگ وسیله نقلیه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • آب‌گرفتگی شدید در روستاها و جاده‌های پلدختر
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان