Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل با آمادگی کامل میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اردبیل اظهار کرد: با بازدیدی که نماینده فدراسیون جهانی کشتی و همچنین مسئولان فدراسیون کشتی داشتند میزبانی استان اردبیل از این رویداد و آمادگی در این زمینه در حد مطلوب اعلام شد و ما تمام توان خود را بکار گرفتیم تا این رویداد در اواخر ماه جاری به بهترین شکل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه برای اولین بار کشورمان میزبان این رویداد ورزشی خواهد بود، خاطرنشان کرد: 8 تیم برای این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که از این بین حضور 6 تیم خارجی و دو تیم داخلی قطعی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: البته در روزهای آینده امکان افزایش تیم‌ها از سوی فدراسیون وجود دارد و ما با آمادگی کامل اواخر این ماه میزبان تیم‌های شرکت‌کننده در اردبیل خواهیم بود.

آقاخانی گفت: تماشای این رقابت‌ها برای علاقمندان به رشته ورزشی کشتی و اهالی استان اردبیل رایگان خواهد بود و امیدواریم در زمان برگزاری این رویداد که طی 29 و 30 آذرماه خواهد بود در مجموعه ورزشی رضازاده علاقمندان استقبال گرمی را از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان داشته باشند.

در این جلسه سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل نیز بیان کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح جهانی و بین‌المللی در این استان به معرفی توانمندی‌های استان اردبیل در همه حوزه‌ها کمک خواهد کرد.

شهریار شیری آراسته گفت: تا زمان برگزاری این رویداد ورزش و جوانان با همکاری سایر دستگاه‌ها باید کمبودها و نواقص را در میزبانی این رقابت‌ها برطرف کند تا همچون میزبانی‌های قبلی بتوانیم در این رویداد نیز به شکل شایسته در خدمت تیم‌های ورزشی و همچنین تماشاگران باشیم.

 وی ادامه داد: برگزاری پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اردبیل فرصت بسیار ارزشمندی را برای نشان دادن توانمندی و ظرفیت‌های استان فراهم کرده و در تحقق اهداف گردشگری و رونق اقتصادی منطقه با توجه به پتانسیل‌های طبیعی، تاریخی و زیرساخت‌های ورزشی مفید خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: جلسات کمیته‌های هماهنگی جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان باید به صورت مستمر تداوم یافته و به صورت تخصصی مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی امروز پنجشنبه با حضور فرنگی کاران از ایران، برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق آغاز شد.

مسابقات یادشده در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 6088506

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»