Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرزاد رستمی روز یکشنبه در پنجمین نشست ستاد بازآفرینی محله های استان بوشهر افزود: با اجرای این طرح ها و بازآفرینی محله ها یکهزار و 981 فرصت شغلی مستقیم در استان بوشهر ایجاد می شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: بتازگی تفاهم نامه ای بین راه و شهرسازی و دستگاه های ذیربط برای بازآفرینی محله های هدف منعقد شده است که سهمیه استان بوشهر یکهزار و 345 واحد مسکونی است و به ازای هر واحد 400 میلیون ریال تسهیلات با سود 9 درصد ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در بازآفرینی این بافت ها فرهنگ سرا، مدرسه، دیوار حفاظتی، خانه محله، چمن مصنوعی و فضاهای ورزشی ایجاد می شود که سهم استان بوشهر امسال برای اجرای بخش های روبنایی، زیرسازی و توانمند سازی 294 میلیارد ریال تعیین شده است.
رستمی بیان کرد: شهرهای بوشهر و برازجان بیشترین مساحت بافت ناکارآمد شهری را در این ن دارند و شهرهای خورموج و اهرم در رتبه های بعدی هستند.
رستمی اضافه کرد: اجرای طرح بازآفرینی محله های ناکارآمد با اولویت شهرهای بالای 50 هزار نفر است ولی در استان از ردیف های دیگر برای بازآفرینی در شهرهای خورموج و اهرم نیز در صورت تصویب هزینه می شود.
استاندار بوشهر گفت: امسال برای اجرای پروژه ها در محله های ناکارآمد شهری 294 میلیارد ریال اختصاص می یابد که از این میزان 70 درصد سهم دولت و 30 درصد دیگر را باید شهرداری‌های استان تامین کنند.
عبدالکریم گراوند افزود: دولت تلاش می کند در قالب ستاد بازآفرینی با اقدامات مناسب محل زندگی مردم را به صورت مناسب و شایسته فراهم کند.
وی با بیان اینکه برخی محلات فرسوده شایسته زندگی مردم نیست، تاکید کرد: ساخت واحدهای مسکونی در بافت‌‌های فرسوده و تحرک و رونق در این بافت‌ها از دیگر هدف های اجرای پروژه بازآفرینی بافت‌های محله هاست که نقشی مهم در ایجاد اشتغال و پویایی این محله ها دارد.
استاندار بوشهر گفت: تاکنون پروانه‌های ساخت برای ایجاد واحدهای مسکونی در محله های ناکارآمد و بافت‌های فرسوده صادر شده که باید این مهم سرعت بخشی شود.
گراوند اضافه کرد: اجرای طرح بازآفرینی بافت‌های محله های هدف شهرها فرصتی برای بازسازی این محله ها و اجرای طرح‌های گردشگری است.
وی، با تاکید بر ارسال پروژه‌های پیشنهادی شهرداری‌ها برای اجرای در بافت‌های فرسوده گفت: در زمینه ارائه تخفیف‌ها و بسته‌های تشویقی نیز باید اطلاع‌رسانی لازم توسط شهرداران استان انجام شود.
استاندار بوشهر یادآور شد: فراهم نشدن فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در استان یک ضعف بزرگ است و سرمایه‌ گذارانی که متقاضی همکاری در این زمینه هستند باید موانع در مسیر فعالیت آنها برداشته شود.
گراوند افزود: باید برای حضور و فعالیت سرمایه ‌گذاران در استان فضای خوبی فراهم و به آنها کمک شود و استقبال مناسب از سرمایه‌گذاران مورد تاکید است.
وی تاکید کرد: برگزاری این نشست‌ها برای این است که مشکلات مردم برطرف شود و باید نتیجه این نشست گره گشایی از مشکلات مردم باشد و در این راستا مدیرانی که نتوانند برای حل مشکلات مردم گام بردارند برکنار می شوند.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان بوشهر راه و شهرسازی راه و شهرسازی استان سرمایه گردشگری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!

به گزارش «تابنا:» به نقل از زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان