Web Analytics Made Easy - Statcounter

نزدیک به 3 روز است که یک پیج اینستاگرامی با انتشار استوری‌های متعدد دست به افشاگری اخلاقی علیه چند چهره فوتبالی زده است.


به گزارش شریان نیوز،این افشاگری‌ها بیشتر در رد و بدل کردن پیغام‌های خصوصی در دایرکت است و صاحب صفحه همه آن‌ها را در استوری خود منتشر کرده است.

موج این افشاگری تا به آنجا پیش رفت که روز گذشته روزنامه خبر ورزشی به آن پرداخت و جزییاتی از آن را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این خبر دست به دست در شبکه‌های اجتماعی در حال چرخیدن است و متاسفانه باعث شده به فالورهای این صفحه اینستاگرامی نیز افزوده شود.

این‌که این صفحه تا چه اندازه می‌تواند واقعی باشد اصلی‌ترین سوال این ترند شبکه‌های اجتماعی است که واکنش نشان ندادن افراد مورد اتهام، خود پاسخی است بر این ادعا. از آن جهت واقعی و غیرواقعی بودن این صفحه می‌تواند مورد سوال باشد که صاحب صفحه از این فضای مجازی سوءاستفاده کرده و در استوری دیگری صفحه دوم خود را هم معرفی کرده است. نام صفحه او هم می‌تواند به ابهام ماجرا بیفزاید.

صاحب صفحه در پروفایل خود تنها به اسم کوچک بسنده کرده حال آن‌که مشابه این اسم  و صفحه به تعداد بی‌شماری در اینستاگرام وجود دارد و بدون هیچ مزاحمتی اداره می‌شود، صفحه‌های فیکی که کاملا مشخص است هدفشان چیست و به دنبال چه هستند.

از سوی دیگر بارها شنیده‌ایم که بسیاری از سلبریتی‌ها عنوان کرده‌اند صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارند اما با نام آن‌ها صفحه‌های متفاوتی با فالورهای زیاد در حال فعالیت هستند و در آخر نکته‌ای که در استوری‌های این صفحه وجود دارد ابهام زیاد و این‌که به راحتی همه آن‌ها می‌تواند فتوشاپی و موضوع غیرواقعی باشد چراکه در استوری امکان بزرگنمایی عکس وجود ندارد و در چند ثانیه استوری بعدی نمایش داده می‌شود البته با لمس کردن می‌توان استوری را نگه داشت اما دقت ماجرا را برای پی بردن به واقعی بودن تصاویر با ابهام روبه‌رو می‌کند. به هر شکل روزهای آینده، واکنش و یا واکنش نشان ندادن چهره‌های مورد اتهام می‌تواند واقعی و یا واقعی نبودن این صفحه را مشخص کند.

برچسب هااینستاگرامدایرکتاستوری

منبع: شریان

کلیدواژه: اینستاگرام دایرکت استوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش از ۲ ستاره مصدوم تیم ملی در سانحه دلخراش بم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جامعه فوتبال زنان ایران در سال 1402 با یک خبر تلخ، شوکه‌کننده و ناباورانه مواجه شد؛ خبری که بامداد سوم دی‌ماه مخابره شد و آن‌هم واژگونی خودرو حامل 3 ستاره فوتبال زنان ایران در ورودی شهر بم بود. در این حادثه تلخ و تراژیک، ملیکا محمدی، ستاره 23 ساله تیم خاتون بم و تیم ملی ایران از دار دنیا رفت و زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، دیگر ستاره‌های ملی‌پوش تیم خاتون بم دچار آسیب‌دیدگی شدید شدند که در طول حدوداً 3 ماه پروسه درمانی آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش فوتبال 360، خاتون بم با وجود شوک از دست دادن 3 ستاره کلیدی خود، کارش را با 13 بازیکن در فصل جاری پیش برد و آن‌ها با 37 امتیاز مدعی اول کسب عنوان قهرمانی هستند؛ هر چند که بمی‌ها باید مهم‌ترین بازی فصل خود را فردا (دوشنبه) در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برگزار کنند و تداوم شکست‌ناپذیری خاتون در این مسابقه می‌تواند آن‌ها را در یک‌قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار بدهد. در آستانه رسیدن به روزهای پایانی سال 1402 و در فاصله حدوداً 24 ساعت تا موعد برگزاری دوئل تیم‌های ملوان بندرانزلی و خاتون بم، به سراغ 2 ستاره مصدوم حادثه دلخراش بم رفتیم که خبرهای امیدوارکننده‌ای را برای جامعه فوتبال زنان ایران مخابره کردند.

دروازه‌بان ملی‌پوش، عصایش را کنار می‌گذارد

زهرا خواجوی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال زنان ایران و خاتون بم در حادثه اخیر، هم از ناحیه دست و هم از ناحیه پا دچار شکستگی‌هایی شد اما بیشترین آسیب به لگن او وارد شد. بعد از گذشت حدود 3 ماه و با پیگیری‌های انجام شده و گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی، خوشبختانه شرایط کاملاً مثبت برای ستاره فوتبال زنان ایران پیش رفته و او تا کمتر از یک هفته دیگر، خواجوی عصای خود را هم کنار خواهد گذاشت و می‌تواند ادامه پروسه درمانی خود را پشت سر بگذارد.

خواجوی که رکورددار بیشترین دقایق کلین‌شیت پیاپی در فوتبال ایران است، بعد از کنار گذاشتن عصا، باید دوره‌های فیزیوتراپی خود را همچنان پشت سر بگذارد اما با توجه به روند مثبت درمانی او، به نظر می‌رسد که ستاره شماره یک فوتبال زنان ایران در صورت گذراندن موفقیت‌آمیز مراحل فیزیوتراپی، منعی برای بازگشت به مستطیل سبز نخواهد داشت و این اتفاق، خبری مسرت‌بخش برای فوتبال زنان ایران محسوب می‌شود. با توجه به فاصله زمانی حدود 6 ماهه تا آغاز فصل آینده لیگ برتر فوتبال زنان، احتمالاً زهرا خواجوی از ابتدای فصل آینده می‌تواند به میادین بازگردد و کار خود را در مستطیل سبز پیش ببرد.

چشم‌انتظار بازگشت بهناز هم باشید!

بهناز طاهرخانی، ستاره باتجربه فوتبال زنان ایران در گفت‌وگو با «فوتبال 360» با زنده نگه داشتن یاد و خاطره ملیکا محمدی گفت: «با وجود گذشت نزدیک به 3 ماه، جا دارد دوباره این حادثه تلخ و درگذشت ملیکای عزیز، بازیکن تکرارنشدنی فوتبال زنان را به جامعه ورزش و به‌ویژه خانواده ملیکا محمدی تسلیت بگویم. واقعاً روزهای سخت و دشواری را تحمل کردیم و فقدان ملیکا جانسوز بود و مطمئن باشید که هیچ‌گاه یاد و خاطره او از ذهن ما پاک نخواهد شد».

طاهرخانی که در سانحه دلخراش بم از ناحیه نخاع و مهره‌های گردن دچار آسیب‌دیدگی شده بود، خوشبختانه توانسته به سلامت از روزهای پرالتهاب و پراسترس درمانی‌اش بگذرد. او در صحبت‌های خود پیرامون آخرین وضعیت جسمانی‌اش توضیح داد: «خداراشکر می‌کنم که شرایط جسمانی‌ام رو بهبودی است و فعلاً در حال گذراندن جلسات فیزیوتراپی هستم. امیدوارم که تا 3-2 ماه دیگر بتوانم رفته‌رفته تمرینات حرفه‌ای‌تر خودم را آغاز کنم و برای بازگشت به میادین آماده شوم».

ستاره تیم ملی فوتبال زنان ایران و خاتون بم درباره جدال حساس فردای تیمش برابر ملوان بندرانزلی که دوئلی سرنوشت‌ساز در مسیر کسب عنوان قهرمانی است، گفت: «در بازی فردا قطعاً روح ملیکا در کنار تیم ما است و امیدوارم در کنار انجام بازی خوب، بتوانیم نتیجه را هم به سود خودمان رقم بزنیم. هر چند در کنار تیم نیستم اما از راه دور انرژی مثبت خودم را برای تیم می‌فرستم و امیدوارم که بتوانم ضمن کسب عنوان قهرمانی، شادی این کسب افتخار را نثار روح بلند ملیکایِ عزیز کنیم».

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885341

دیگر خبرها

  • استوری خداحافظی ستاره سابق استقلال + عکس
  • ستاره پرسپولیسی به یکقدمی طارمی رسید؛ این تیترها «واقعی» است؟
  • (ویدئو) ستاره فوتبال جهان نوروز ۱۴۰۳ در ایران
  • ستاره فوتبال جهان نوروز ۱۴۰۳ در ایران
  • اوسما ویرا و تبریک تولد یحیی گل محمدی؛ رابطه ای دوستانه + عکس
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم (عکس)
  • خبر خوش از ۲ ستاره مصدوم تیم ملی در سانحه دلخراش بم
  • (عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا
  • جهنم واقعی: ستاره بارسا سالم بیرون نمی‌رود