Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@00:57:25 GMT

عاشقانه احسان خواجه امیری و همسرش+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۲۶۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بخشی از موزیک ویدئوی جدید احسان خواجه‌امیری با حضور همسرش رونمایی شد.

حجم ویدیو: 6.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس راننده کامیون مشهدی از روی زن جوان رد شد و 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشاند+عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس محاکمه زن 62 ساله به جرم قتل همسرش+عکس قاتلان سریالی در ایران / 2 گروه روانی آنان را بشناسید وقتی پدرم با دختری هم سن من ازدواج کرد ! / ناگفته های تلخ یک پسر جوان شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش آشنایی یک ایرانی با باند خلافکاران ترکیه / از جعل سند تا آدم ربایی و قاچاق اعضای بدن بیماری سخت بقایی در زندان+ عکس مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم ساعت همسرش احسان خواجه امیری رونمایی ویدیو ها عکس مرد افغان فیلم اخبار افغانستان حوادث افغانستان قتل دختر ساعت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنا در سیلاب جان ۲ جوان جاسکی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری جاسک علی مهرانی افزود: این ۲ جوان ۱۴و ۲۰ ساله بودند که در یک گودال آب گل آلود ناشی از بارندگی شب گذشته غرق شدند.

وی ادامه داد: با توجه به گل آلود و باتلاقی بودن زمین، این ۲ جوان در آب گیر کرده و غرق شدند که ساعتی بعد ، جسد آنان توسط اهالی از آب بیرون کشیده شد.

میزان بارندگی در جاسک طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۷۰ میلیمتر گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • شنا در سیلاب جان ۲ جوان جاسکی را گرفت
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری (فیلم)
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری