Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا-نماینده مردم شهرستان های کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 45 میلیارد ریال به بیمارستان امام خمینی(ره) کرج تخصیص یافته گفت که بخشی از مطالبات پرسنل این بیمارستان هفته جاری پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند شامگاه شنبه در حاشیه آئین روز دانشجو در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج در گفت وگو با خبرنگاران افزود: 45 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده شهرداری ها تخصیص یافته ضمن آنکه تا 2 هفته آینده تکلیف این بیمارستان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اجاره به شرط تملیک یا فروش اقساطی می تواند بیمارستان امام خمینی(ره) کرج را نجات دهد، زیرا مزایده دیگر جوابگو نیست و نیاز است تا شرایط را تسهیل کنیم .
کولیوند گفت: اکنون اولویت پرداخت حقوق پرسنل، بدهی های بیمارستان و تجهیزات آن است که باید محقق شود.
کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج از ابتدای امسال با مشکل دریافت حقوق و مزایا مواجه شده و بارها از مسئولان تقای رفع مشکل کردند.
این بیمارستان حدود 600 نفر پرسنل دارد که با چالش درآمدی مواجه شده است.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمارستان شهرداري كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده