Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:32:44 GMT

مهدیزاده برنز گرفت/حذف شش کاراته کای ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۳۵۱

مهدیزاده برنز گرفت/حذف شش کاراته کای ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۱۱۷۶ کاراته کا از ۸۰ کشور به میزبانی چین در شانگهای جریان دارد، امیرمهدیزاده عضو تیم ملی کاراته کشورمان که اولین حضور خود در وزن ۶۷- کیلوگرم را تجربه می کند با برتری مقابل رقبای خود در گروه شانس مجدد موفق به کسب مدال برنز شد. 

وی ابتدا «استفان جوسیچ» از صربستان را پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران شکست داد و برابر «سانگوت مونتن» از تایلند ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت و در ادامه محمد شهریاری دیکر گاراته کای کشورمان را بعد از تساوی ۳ بر ۳ از پیش رو برداشت و در دیدار رده بندی هم با پیروزی ۸ بر ۴ مقابل علیرضا شیرصفت دیگر هموطن خود به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی درمبارزات روز جمعه، بعد از پیروزی ۱۱ بر ۵ برابر «فرانچسکو دی اونو فریو» از ایتالیا  و یک بر صفر مقابل «بوران براک» از کرواسی، با رای داروان به «وینیسیوس فیگوئرا»  از برزیل باخت به گروه شانس مجدد رفت. 

در وزن ۶۰- کیلوگرم، محمد شایگان در جدول شانس مجدد بعد از پیروزی برابر «ماتیاس گومز» از اسپانیا، مقابل «دانیل رودریونوف» از استونی در حالی که ۵ بر ۴ از حریفش پیش بود، بازنده تاتامی را ترک کرد. در وزن ۷۵- کیلوگرم  آرش علینژاد ۳ بر یک نتیجه را به «رودریگز ابانز» از اسپانیا واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، مهدی عاشوری در جدول شانس مجدد ۴ بر صفر برابر «لوکا کاستا» از بلژیک بازنده و حذف شد. در همین وزن کوشا تیموری به «لوکا کاستا»ی بلژیکی باخت و کنار رفت. 

در وزن ۵۰- کیلوگرم بانوان سحر شیروانی در اولین مبارزه جدول شانس مجدد ۳ بر صفر مقابل «باباروا» از ازبکستان شکست خورد و در وزن ۶۸+ کیلوگرم شبنم واحدی در مبارزه مقابل «ایزابلا رودرویگرز» از برزیل ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

این مسابقات امروز به پایان می رسد.

کد خبر 4479934

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر مهدی زاده تیم ملی کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۸۵-کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته رسید. 

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در‌مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز