Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:11:42 GMT

درخشش لواندوفسکی و کیمیچ، عامل موفقیت بایرن

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۳۶۴

درخشش لواندوفسکی و کیمیچ، عامل موفقیت بایرن

بایرن مونیخ دیروز با یک بازی برتر و مقتدرانه موفق شد نورنبرگ را با نتیجه‌ی 3-0 از پیش رو بردارد. اما رابرت لواندوفسکی و جاشوا کیمیچ عوامل اصلی پیروزی بایرن بودند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ دیروز در حالی در آلیانز آرنا ورزشگاه خانگی‌شان به مصاف نورنبرگ رفتند که با کسب دو پیروزی در دو بازی قبلی خود روحیه‌ی بهتری پیدا کرده بودند و از تنش‌های چند هفته پیش فاصله گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ عزم خود را برای پیروزی در این بازی جزم کرده بود چون می‌دانست که در صورت پیروزی دست‌کم تا پایان امروز می‌تواند به رتبه‌ی دوم جدول صعود کند و به این ترتیب به دورتموند صدرنشین چنگ و دندان نشان بدهد.

 

اما کوواچ برای رسیدن قطعی به پیروزی، از استراتژی استفاده‌ی چرخشی از بازیکنانش دست کشیده بود و بسیاری از کارشناسان می‌گویند این یکی از عوامل مهم بازی خوب و نتیجه‌گیری بایرن مونیخ بوده است. کارشناسان در عین حال رابرت لواندوفسکی و جاشوا کیمیچ را بهترین بازیکنان بایرن در بازی دیروز و دو معمار اصلی پیروزی باواریایی‌ها می‌دانند.

 

 

لواندوفسکی دیروز دو گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او تا اینجا در فصل جاری بوندس‌لیگا 14 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است. کارشناسان می‌گویند رابطه‌ی لواندوفسکی و توماس مولر روز به روز بهتر می‌شود و این نقش مهمی در نتایج خوب اخیر بایرن داشته است.

 

 

از سوی دیگر کیمیچ بار دیگر نشان داد که چه به عنوان دفاع راست و چه به عنوان هافبک دفاعی برای بایرن خوب بازی می‌کند و در این تیم نقش آچار فرانسه را پیدا کرده است. کیمیچ در مقابل نورنبرگ در فاز دفاعی بایرن و انتقال بازی بین خطوط سه گانه نقشی کلیدی داشت. کیمیچ یک ضربه‌ی زیبا را به تیر دروازه‌ی نورنبرگ کوبید که اگر گل شده بود می‌توانست عنوان زیباترین گل هفته را یدک بکشد. در سه بازی اخیر خط میانی بایرن از همکاری زوج کیمیچ- گورتزکا تشکیل شده و بایرن در این سه هفته 10 گل به ثمر رسانده و تنها 2 گل دریافت کرده است.

 

 

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از 11 سال، لورکوزن دوباره جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی آگزبورگ 2 - بایرن مونیخ 3 (فیلم) دلیل عجیب فرار خداداد عزیزی از آلمان به آمریکا (فیلم) خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - یونیون برلین 0 (فیلم)

دیگر خبرها

  • میراث دریانوردان از لندن؛ بایرن مونیخ در خانه به چه چیز برای حذف آرسنال نیاز دارد؟
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • پس از 11 سال، لورکوزن دوباره جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد (فیلم)
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • ژابی آلونسو: حالا به دنبال موفقیت‌های بزرگتر هستیم
  • چاقو دسته خودش را برید / ژابی آلونسو نوار قهرمانی‌های متوالی باواریایی‌ها را پاره کرد
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!