Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طی نشستی با حضور حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران، مجید محمد دبیر هیئت، جنگی دبیر انجمن کشتی کارگران کشور و جعفر جنگی، حسن شریف بعنوان رئیس انجمن کشتی کارگران استان تهران منصوب شد.

در ابتدای نشست حسن حمیدی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، از کلیه کسانی که در سنوات گذشته در کشتی کارگران استان قبول زحمت و مسئولیت نموده و این وظیفه سنگین را در حد توان مدیریت و راهبری کردند تشکر و قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران در ادامه از پتانسیل بالای کشتی کارگری تهران گفت و افزود: کشتی ورزش اول کشور است و جذابیت های زیادی از نظر فرهنگی و ورزشی دارد و همین باعث گردیده کشش جوانان به این رشته ورزشی قابل توجه باشد، تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به خیل علاقمندان کشتی در بین کارگران استان تلاش و همت بسیاری برای اشاعه و توسعه این رشته در محیط های کارگری می طلبد.

حمیدی آموزش و برگزاری کلاس های مربیگری و داوری را از مهمترین موضوعات انجمن دانسته و از رئیس جدید انجمن کشتی خواستند که اهتمام کافی و وافی به امر داشته باشند‌.

در پایان این نشست، حکم  رئیس انجمن کشتی استان تهران توسط حمیدی  به ایشان تقدیم گردید.

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با استفاده از ظرفیت های فدراسیون و کلیه واحد های تحت پوشش در تحقق اهداف جامعه مخاطب ورزش کارگران و همچنین اشاعه و گسترش ورزش کشتی موفق و موید باشید.

حسن شریف مربی و جدول نویس بین المللی کشتی و مدرس استیتو کشتی میباشد و سابقه نائب رئیس کمیته اجرایی فدراسیون کشتی ج اا، رئیس هیئت کشتی هلال احمر و پدافند هوایی کشور و سابقه حضور در بیش از ۲۰ دوره از مسابقات جهانی و آسیایی، باشگاه های جهان و دانشجویان و ارتش های جهان را در کارنامه خود دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فدراسیون ورزش های کارگری رئیس انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان‌زاده
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم  به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل موثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

زاکانی: تمام انتصابات در بخش‌‌های مختلف شهرداری تهران بر مبنای قانونی و مصوبه شورا بوده است

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقاء‌ کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد