Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش بسیج مهندسین عمران ومعماری استان اصفهان  خبرگزاری بسیج، اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج روز چهارشنبه با اعضای شورای هیأت اندیشه ورزی سازمان بسیج مهندسین عمران دیدار کردند. در این دیدار که به میزبانی بسیج مهندسین برگزار شد.

آقای مهندس حمزه، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری، ضمن تبریک به انتخاب اعضای هیأت مدیره و هیأت رئیسه نظام، به پتانسیل ‌های موجود در بسیج مهندسین در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، اجرایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. اشاره و بیان کردند: سازمان بسیج مهندسین عمران نه تنها سازمانی موازی و یا مقابل با نظام مهندسی نیست، بلکه یک بازوی توانمندفکری،اجرایی و قابل اطمینان درکنارنظام مهندسی ساختمان جهت ارائه خدمات بهتربه مردم است. همچنین در این جلسه  رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، جناب آقای مهندس عسکری ضمن تبریک هفته بسیج به مسئول و اعضای شواری بسیج مهندسین، گزارشی از انتخابات نظام مهندسی ارائه و از همکاری با سازمان بسیج مهندسین عمران در زمینه‌های آموزشی، تحقیقاتی و … استقبال کردند.

در این دیدار همچنین اعضای شواری بسیج مهندسین و اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره آخرین وضعیت اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در این شورا اظهار داشت: مصوبه تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مهرماه از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.

وی افزود: اساسنامه این سازمان اصلاحاتی لازم داشت که در ستاد مربوطه در حال انجام است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز امیدواری کرد مصوبه نهایی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از اصلاحات لازم و تعطیلات از سوی رئیس جمهور ابلاغ شود.

وی تاکید کرد طبق این مصوبه سازمان سنجش آموزش کشور منحل نمی شود بلکه ارتقا می یابد.

به گزارش تسنیم، دهم مهر سال جاری رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه جلسه 883 این شورا را با عنوان تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برای اجرا ابلاغ کرد.

بر اساس این مصوبه، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با هدف استقرار نظام جامع رصد، نظارت، ارزیابی، اعتبارسنجی، رتبه بندی و تضمین کیفیت در نظام آموزش کشور به صورت یک سازمان مستقل زیر نظر رئیس جمهور تشکیل می شود.

به گفته وزیر علوم پس از اینکه اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی شد، این سازمان از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منفک می‌شود و به یک سازمان مستقل که به صورت هیات امنایی مدیریت می‌شود، تبدیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
  • تفاهم‌نامه همکاری با شرکت عمران شهر جدید علوی منعقد شد
  • سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد
  • درخشش گروه های جهادی خراسان جنوبی در خدمت‌رسانی به مردم
  • نگرانی رئیس سازمان نظام پزشکی از کمبود دارو در سال آینده
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • افزایش اولیه تعرفه خدمات مهندسی در سال آینده
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند
  • مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد
  • ۲۶ هزار مهندس دارای پروانه در استان مشغول فعالیت هستند