Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:54:49 GMT

استفاده از هوش مصنوعی در رزرو هتل

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۴۶۸

استفاده از هوش مصنوعی در رزرو هتل

گروه هتل‌های Hotelchamp آمستردام قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی علایق مهمانان هتل را شناسایی و بر اساس ویژگی‌های شخصی آنها اتاق رزرو کند.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از تراول نیوز، این سیستم جدید که Autopilot نام دارد از فناوری‌های جدید برای تحقق بخشیدن به اهداف خود جهت جذب بیشتر مهمانان و افرادی که از طریق اینترنت اتاق رزرو می‌کنند استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستین والک، مدیر عامل شرکت Hotelchamp اظهار کرد: این وب سایت‌ تجربه جدیدی در اختیار بازیدکنندگان قرار داده و هر فرد بر اساس علایق خود اتاق رزرو می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر، رزرو خدمات برای مهمانان هتل‌ها یکی از موارد چالش برانگیز است که این روش، انتخاب بهتری در اختیار مهمانان قرار خواهد داد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح، انتخاب و پیشنهاد این هتل به دیگران از طریق هوش مصنوعی و صحت در انتخاب است.

این سیستم، یک سیستم گفت‌وگو نیست، بلکه سیستم بهبود سرویس‌دهی بر اساس علایق مهمانان است و بر اساس تکنیک‌های بازاریابی ایجاد شده است.

گروه تحقیقاتی Hotelchamp Autopilot با استفاده از داده‌های سال‌های متوالی و تجربه‌های شخصی افراد مختلف در مورد هتل‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه افزود: Autopilot نه فقط برای هتلداران، بلکه برای مهمانان نیز کمک‌کننده خواهد بود.

وی گفت: ما معتقدیم با استفاده از چنین فناوری‌هایی در صنعت هتلدارای شکاف بین تجربه آنلاین و حضوری کاهش یافته و هتل‌ها خدمات بهتری به مهمانان ارائه خواهند کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هتل هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست

رییس سازمان صدا و سیما می‌گوید: مسئولیت اظهارات مهمانان یا کارشناسان مذهبی برعهده صدا و سیما نیست بلکه بر عهده شخصی است که این صحبت یا موضع را بیان کرده است.   به گزارش شفقنا، پیمان جبلی بیان کرد: طبیعتاً اتاق فکر‌های تخصصی در شبکه‌های مختلف ما وجود دارد و موضوعات مربوط به مهمانانی که دعوت می‌شوند از جمله سطح و تخصصشان و سایر ویژگی هایشان بررسی می‌شود.   وی ادامه داد: همچنین شورای معارف در سازمان صدا و سیما وجود دارد که آن هم به این موضوع از بعد سیاستگذاری‌های کلان توجه می‌کند، اگر مواردی وجود داشته باشد که باید دقت نظر بیشتری شود، حتما مورد تجدید نظر و بررسی مجدد قرار می‌گیرد.   وی در پاسخ به این پرسش که چرا برای ممانعت از بیان صحبت‌های غیر دقیق در برنامه‌های مذهبی نظارت درستی صورت نگرفته است؟ گفت: بخش عمده‌ای از برنامه‌های صدا و سیما زنده هستند و در برنامه‌های زنده هم کنترل اظهارات مهمانان کار ساده‌ای نیست. وظیفه ما این است که اولاً دقت‌های لازم را در انتخاب کارشناسان و مهمانان و افرادی که دعوت می‌شوند به عمل بیاوریم و مواردی که در انتخاب مهمانان و کارشناسان احتیاج به بررسی و بازنگری دارد را مدنظر قرار دهیم و بدان توجه کنیم.   جبلی اظهار داشت: نکته بعد اینکه باید مسئولیت رسانه ملی در قبال اظهارات یا مواضعی که در گفتار مهمانان و کارشناسان مطرح می‌شود را روشن کنیم و یادآور شویم که مسئولیت برعهده صدا و سیما نیست بلکه بر عهده شخصی است که این صحبت یا موضع را بیان کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • این دوربین به‌جای عکس‌ گرفتن، شعر می‌گوید! (+عکس)
  • پیشگویی رفتار افراد با هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی رفتار انسان را پیشگویی می‌کند
  • رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان