Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@20:40:09 GMT

جوان اندیمشکی اعدام نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۴۷۹

رکنا: جوان اندیمشکی که در سال ۹۱ دوست خود را به قتل رسانده بود از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش رکنا، رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش‌های مستمر رئیس دادگستری، دادستان، مسئول اداری و اعضاء شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف اندیمشک، جوان محکوم به قصاص که دوست خود را به قتل Murder رسانده بود را از چوبه دار رها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالعباس زبیدی نیا افزود: در سال ۹۱ یک جوان اندیمشکی با دوست خود درگیر، و او را به قتل می‌رساند و این حادثه Incident موجب اختلاف بین دو طایفه می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش‌های فراوانی برای حل و فصل موضوع و همچنین جلب رضایت خانواده مقتول از سوی خیرین، بزرگان و ریش سفیدان صورت می‌گیرد، ولی نتیجه‌ای حاصل نشد.

زبیدی نیا در ادامه اظهار داشت: جوان محکوم به اعدام execution قریب ۶ سال به جرم Crime قتل عمد در زندان Prison محبوس بوده و چند روز قبل که قرار بود حکم این جوان اجرا شود خوشبختانه با تلاش‌های مستمر رئیس دادگستری، دادستان، مسئول اداری و اعضاء شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف اندیمشک و برگزاری چندین جلسه با خانواده مقتول، در نهایت اولیاء دم از خون فرزند خود گذشتند و چراغ امید به زندگی را در دل فرد محکوم و خانواده وی روشن نمودند.

وی خاطر نشان کرد: اینکه فرهنگ ایثار و بخشش از جمله موضوعاتی است که در این پرونده‌ها جهت کاهش دعاوی و جرائم از سوی شورا‌های حل اختلاف پیگیری می‌شود و روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها صلح و سازش را جزء اولویت‌های کار‌های خود قرار دهند و این نوع بخشش‌ها موجب به پایان رسیدن نزاع و درگیری بین یک قوم و یک طایفه می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس راننده کامیون مشهدی از روی زن جوان رد شد و 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشاند+عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس 71 سال زندان برای باند سارقان خودروهای لاکچری و سگ های گران قیمت + عکس آشنایی یک ایرانی با باند خلافکاران ترکیه / از جعل سند تا آدم ربایی و قاچاق اعضای بدن شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش گفتگو با آدم ربای خشن مرد کارخانه دار / 38 ساعت ترس در صندوق عقب خودرو MVM +عکس مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس قاتلان سریالی در ایران / 2 گروه روانی آنان را بشناسید محاکمه زن 62 ساله به جرم قتل همسرش+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder حادثه Incident اعدام execution جرم Crime زندان Prison اخبار حوادث قتل اعدام جوان چوبه دار دوست عکس مرد افغان فیلم اخبار افغانستان حوادث افغانستان قتل دختر ساعت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند

قرمزهای مرسی‌ساید اطمینان دارند ستاره مصری یک فصل دیگر در آنفیلد می‌ماند.

طرفداری | محمد صلاح در لیورپول می‌ماند.

به گزارش اتلتیک، باشگاه لیورپول به طور کامل اطمینان دارد که محمد صلاح در تابستان امسال در تیم باقی بماند و برنامه‌ریزی‌های خود را بر این اساس انجام می‌دهد.

با وجود اینکه قرارداد این مهاجم 31 ساله تابستان آینده به پایان می‌رسد و طی ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی او افزایش یافته بود، اما صلاح هیچ تمایلی به ترک آنفیلد نشان نداده و این موضوع با خواسته لیورپول نیز همخوانی دارد.

علاقه عربستان فروکش کرد

در حالی که در تابستان گذشته زمزمه‌هایی از انتقال صلاح به لیگ عربستان به گوش می‌رسید، به نظر می‌رسد این علاقه فروکش کرده است. منابع آگاه در لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) معتقدند که صلاح تمایل دارد یک فصل دیگر را در لیورپول سپری کند.

با وجود اینکه علاقه باشگاه‌های عربستانی به طور کامل از بین نرفته، اما شدت آن به مراتب کمتر از زمانی است که SPL در تابستان گذشته به شدت روی جذب بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری می‌کرد و الاتحاد به دنبال جذب صلاح برای تقویت تیم خود در جام باشگاه‌های جهان بود.

وضغیت صلاح در 2025؟

اگر صلاح قرارداد خود با لیورپول را تمدید نکند یا به تیمی دیگر منتقل نشود، ممکن است لیگ حرفه‌ای عربستان در سال 2025 که او 33 ساله خواهد شد و نیازی به پرداخت هزینه انتقال نخواهد بود، دوباره به دنبال جذب او باشد.

کلوپ و صلاح؟ هر چه بود تمام شد!

در بازی روز شنبه مقابل وستهام یونایتد، به نظر می‌رسید که کلوپ در حالی که صلاح منتظر بود در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود، صحبت تندی با او داشت. با این حال، هیچ گزارش یا شواهدی مبنی بر وجود نگرانی در باشگاه در مورد این اتفاق وجود ندارد و حتی اگر مشکلی بین آنها وجود داشته باشد، با توجه به جدایی قریب‌الوقوع کلوپ، چندان حائز اهمیت نیست. 

آینده دیگر بازیکنان؟

علاوه بر صلاح، آینده کاپیتان ویرجیل فن‌دایک و ترنت الکساندر آرنولد که قراردادهایشان همزمان با صلاح به پایان می‌رسد، توسط مدیر ورزشی جدید باشگاه، ریچارد هیوز، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اینها از جمله مسائلی هستند که پس از نهایی شدن انتصاب آرنه اسلوت به عنوان جانشین یورگن کلوپ در پست سرمربیگری لیورپول باید مورد توجه قرار گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • فیلم| حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • بابک زنجانی اعدام نمی‌شود؟+جزئیات
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • (ویدئو) تصاویری از روش ترسناک اعدام در کره شمالی