Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@13:48:35 GMT

رونمایی از تیزر نمایش «فاندو و لیز»

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۴۸۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، تیزر نمایش «فاندو و لیز» به کارگردانی هوشمند هنرکار همزمان با شروع دوباره اجرای آن رونمایی شد.

«فاندو و لیز» جمعه شب شانزدهم آذر در تالار چهارسوی تئاترشهر روی صحنه رفت و در نخستین شب اجرای آن فهیمه رحیم‌نیا، پرفسور کامیابی مسک، محمدرضا خاکی، شهرام اسلامی، محمد اسکندری، حمیدرضا قطبی، علی میلانی، ناصر آویژه، حجت ذی‌جودی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا نوری، فریده آگاه و جمعی دیگر از هنرمندان و اساتید دانشگاهی به همراه مخاطبان به تماشای این اثر نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فاندو و لیز» نوشته فرناندو آرابال از بیست و نهم مهرماه ۱۳۹۷ به مدت پنج شب در تالار مهرگان روی صحنه رفت، اما در ادامه با ممانعت مدیر سالن مهرگان  مواجه و اجرای این نمایش متوقف شد. بعد از گذشت یک ماه و نیم گروه اجراکننده این نمایش، «فاندو و لیز» را در تالار چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه بردند و با شروع دوباره اجرا، تیزر جدید آن رونمایی شد.

«فاندو و لیز» قصه‌ پنج انسانی است که در برهوت رهسپار شهر خیالی تار هستند. پرستو کرمی، میثمیوسفی، مهناز غمخوار، علی طاهری و سیاوش خادم حسینی بازیگران این نمایش هستند.

«فاندو و لیز» هر شب ساعت ۱۸ در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

حجم ویدئو: 4.71M | زمان ویدئو: 00:00:59 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تئاتر شهر رونمایی نمایش لیز فاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه با اجرای مژده لواسانی میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب‌ها بر صحنه است گفتگو کند.

نمایش «توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفتگو می‌شود که سال‌ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» به تهیه کنندگی الهه بهبودی محصولی از گروه خانواده شبکه دو سیماست که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی