Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی‌ استاندار سیستان و بلوچستان در نشستی با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که در تهران برگزار شد؛ مسائل مهم حمل و نقل و جاده ای استان را پیگیری کرد.

به گزارش ایسنا- ‌در این نشست استاندار سیستان و بلوچستان موضوع تکمیل زیرساخت پایانه های مرزی استان را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث ترانزیت کالا از قلمرو استان و رونق تجارت با کشورهای همجوار،احداث سالن تجاری پایانه مرزی میرجاوه و سایت موقت پایانه های مرزی ریمدان و پیشین از جمله موارد مورد تأکید استاندار در این نشست بود.

همچنین در این نشست مقرر شد تکمیل زیرساختهای پایانه های مرزی استان برای نیل به تجارت پنج میلیارد دلاری مابین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان محقق شود.

یکی دیگر از مهمترین مباحث مطرح شده در این دیدار اجرای روکش آسفالت و ایمن سازی محورهای شریانی زاهدان-خاش، زاهدان-زابل و زاهدان-میرجاوه بود که برای تردد مناسب ناوگان ترانزیتی در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی میلک و میرجاوه مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد پس از تأمین اعتبار لازم، عملیات اجرایی روکش آسفالت محورهای مذکور در اولین فرصت طی سال جاری آغاز شود.

همچنین در این دیدار تامین اعتبار مورد نیاز پروژه های توسعه بخش حمل و نقل استان؛ از جمله تسریع در راه‌اندازی مرزهای رسمی ریمدان و پیشین و نیز سایر پروژه های راهداری بین راهی شهرهای استان و تامین حداقل پنج دوربین پلاک خوان در گلوگاه های ورودی قاچاق به استان موافقت شد.

در پایان این نشست نیز رئیس سازمان حمل و نقل کشور درخصوص همکاری در راستای تامین اعتبار مورد نیاز جهت راه اندازی و اجرای طرحها و پروژه های بخش حمل و نقل جاده ای استان به استاندار سیستان و بلوچستان قول مساعد داد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پايانه هاي مرزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه