Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه کار‌گروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور نمایندگان دستگاه ‌های عضو این کمیته امروز (یکشنبه ۱۸ آذر) در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، اولین جلسه کار‌گروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور نمایندگان دستگاه ‌های عضو این کمیته امروز (یکشنبه 18 آذر) در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه که با هدف برنامه ‌ریزی چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، سعیدرضا کامرانی بر هر چه بهتر برگزار شدن این دهه تاکید کرد و از اعضای کار‌گروه خواست با برنامه‌ریزی مطلوب و به دور از حاشیه ‌ها و بزرگ ‌نمایی برنامه ‌های مناسب کودک و نوجوان با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و پایمردی‌ های مردمی در ایام انقلاب را طرح ‌ریزی کنند.

 

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ گفت: فرهنگ بستر همه امور است و لازم است مسائل فرهنگی و هنری بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، از این رو دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی است که می توان با استفاده از ظرفیت‌ های فرهنگی و هنری، انقلاب اسلامی را برای مخاطبان کودک و نوجوان تعریف کرد که کار‌گروه کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر سهم به ‌سزایی را در این راه ایفا می کند.

 

خاطر نشان می شود، در ادامه این جلسه اعضای کار‌گروه به ارائه برنامه‌های سازمانی خود پرداختند و پیش از این هم 2 جلسه برنامه ‌ریزی دهه مبارک فجر، با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و کارشناسان کانون فارس در این اداره کل برگزار شده است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند استان سمنان استان بوشهر مشهد خطبه نماز جمعه اردبیل روحانی دهه فجر فارس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ستاد دهه فجر فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت کودک شش ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که بدون گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده است، بر اثر بی احتیاطی و نداشتن توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد می‌کند که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی شش ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده، لذا از خانواده‌ها خواسته می‌شود از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندان خود قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی خودداری کنند و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندان خود داشته باشند.

کد خبر 746995

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • اولین جلسه کمیته ریسک در سال ۱۴۰۳ برگزار شد