Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادزاده کمند با بیان اینکه حضور بسیج بیمه‌کننده نظام و انقلاب است، گفت: تفکر بسیجی زمینه پیشرفت‌های عظیم را در کشور ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، «سردار محمدجواد زاده‌کمند» در نمایشگاه دانش و پژوهش اقشار بسیج در جمع خبرنگاران گفت: آنچه امروز در این نمایشگاه عظیم مشاهده می شود بسیار امیدوارکننده و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قطع به یقین امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به تحولات اینچنینی نیاز دارد. تحولات بسیج فقط در حوزه علمی نیست بلکه حضور بسیج همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند بیمه کننده این نظام و انقلاب است.

 

وی گفت: در جایی که بسیج و تفکر بسیجی حاکم باشد پیشرفت های عظیمی ایجاد می شود.

 

سردار زاده‌کمند ادامه داد: الحمدالله پیشرفت های علمی بسیج در حوزه های مختلف مانند بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی قابل تأمل است. انشاءالله بتوانیم میان پیشرفت های عظیم علمی و بکارگیری آنها در کشور ارتباط قوی و منطقی برقرار کنیم زیرا این پیشرفت ها زمانی می توانند به پیشرفت های واقعی تبدیل شوند که به خوبی به کار گرفته شوند.

 

وی گفت: حضور بسیجیان در عرصه های علمی این نوید را می دهد که آینده بسیار درخشان در کشور را شاهد هستیم./

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند استان سمنان استان بوشهر مشهد خطبه نماز جمعه اردبیل روحانی بسیج انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است