Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- غیر از برانکو، خیلی از هواداران پرسپولیس هم دل خوشی از امثال احمدزاده، امیری و طارمی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت احتمالی بازیکنان سابق پرسپولیس به این تیم مطرح شده است. شنیده می‌شود مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری به شدت به دنبال یافتن راهی برای بازگشت به پرسپولیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه ستارگان سابق پرسپولیس دوباره به این تیم برگردند شاید از دور اتفاق خوبی باشد و خیلی‌ها بگویند که پرسپولیس دوباره می‌تواند به روز‌های اوج خود برگردد، اما این داستان به همین سادگی‌ها هم نیست.

طارمی، احمدزاده و امیری این روز‌ها خیلی حال و روز خوبی ندارند و تقریبا به نیمکت‌نشینان تیم‌های خود تبدیل شده‌اند.

طارمی که در پرسپولیس ملی‌پوش شد و عنوان آقای‌گلی ایران را به دست آورد، در هفته‌های اخیر به شدت از سوی کارشناسان و هواداران الغرافه مورد انتقاد شدید قرار گرفته و احتمال جدایی این بازیکن از تیم قطری وجود دارد. احمدزاده هم که با سروصدای زیاد و به قصد پیشرفت! به لیگ لهستان رفت حالا به نیمکت‌نشین و بعضا سکونسین «اسلاسک وروتسلاو» تبدیل شد تا او هم حال و روز چندان جالبی نداشته باشد. وحید امیری دیگر بازیکنی بود که به قول هواداران پرسپولیس با بی‌معرفتی و در شرایطی که قول داده بود ماندنی است، از پرسپولیس جدا شد. امیری هم این روز‌ها در ترابزون اسپور تقریبا بازیکن نیمکت‌نشین است.

طارمی که نقش اول محرومیت سنگین پرسپولیس است و حرفی در خصوص او و رفتاری که با این تیم کرد باقی نمی‌ماند. اما داستان امثال احمدزاده و امیری که به بهانه پیشرفت پرسپولیس را ترک کردند و حالا برای بازگشت به جمع شاگردان برانکو چراغ سبز نشان داده‌اند چیز دیگری است.

این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که غیر از برانکو، خیلی از هواداران پرسپولیس هم دل خوشی از این بازیکنان ندارند و دوست ندارند شاهد بازگشت بازیکنانی باشند که یا باعث محرومیت پرسپولیس شدند یا این تیم را در روز‌های سخت تنها گذاشتند.   امثال امیری، محرمی و احمدزاده که خیلی به پیشرفت و بازی در اروپا علاقه داشتند، اگر شش ماه صبر می‌کردند و پرسپولیس را تنها نمی‌گذاشتند، هم پرسپولیس قهرمان آسیا شده بود و هم به واسطه قهرمانی در آسیا پیشنهاد‌های بهتری نسبت به «اسلاسک وروتسلاو» و لیگ لهستان داشتند!

به هر حال هرچه هست، هواداران و حتی بازیکنان و مربیان پرسپولیس در باطن دوست ندارد این بازیکنان به جمع سرخپوشان برگردند، هرچند ممکن است مصلحت پرسپولیس این باشد که یکی، دو بازیکن از جمع این جدا شده‌ها به این تیم برگردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فرشاد احمدزاده مهدی طارمی وحید امیری برانکو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام مدت‌ها با گلزنی‌های پیاپی برای رئال مادرید و رکوردشکنی‌‌های متوالی در صدر اخبار سایت‌های ورزشی قرار داشت اما با شروع سال ۲۰۲۴ علیرغم درخشش و تاثیرگذاری در بازی‌ها، در گلزنی ناکام می‌ماند.

پس از دبل برابر خیرونا در ۱۰ فوریه، او دیگر نتوانسته بود در پیراهن رئال گلزنی کند. ۶ بازی و صفر گل برای بازیکنی که به گل زدن عادت کرده بود و خوشحالی‌های گل معروفش را در ذهن هواداران حک کرده بود، آمار عجیبی بود.

رئالی‌ها امیدوار بودند در بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد او به مسیر گلزنی برگردد اما تاکتیک دفاعی کارلو آنچلوتی خط حمله رئال را کمرنگ کرده بود.

با این حال رئال بدون نیاز به گلزنی بلینگام سیتی را حذف کرد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. حالا وقت یک دیدار مهم دیگر بود، ال‌کلاسیکوی برگشت.

علاوه‌بر حساسیت‌های ال‌کلاسیکو سه امتیاز بازی تاثیر بسیار زیادی در حرکت رئال به سمت قهرمانی لالیگا می‌گذاشت و بلینگام این موضوع را به خوبی درک کرده بود.

در حالی‌که بازی تا وقت‌های اضافه نیمه دوم با نتیجه مساوی دنبال می‌شد، ارسال لوکاس واسکز که از همه گذشته بود، به همان کسی رسید که هواداران آرزویش را داشتند. بلینگام با یک ضربه محکم و فوق‌العاده دروازه بارسا را فرو ریخت و رئال را به گل سوم رساند.

او که در ال‌کلاسیکوی رفت با دبل مرد اول تیمش شده بود، امشب هم همه توجه‌ها را به خود جلب کرد و توانست با به‌دست آوردن سه امتیاز برای تیمش، به بهترین شکل ممکن به مسیر گلزنی برگردد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!