Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@18:54:46 GMT

رنگ مد سال 2019

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۶۶۹

رنگ مد سال 2019

خبرگزاري آريا -

رنگ مرجاني رنگ مد سال 2019 به معرفي موسسه پنتون
امسال موسسه پنتون براي انتخاب رنگ سال به زندگي زير دريا تمرکز کرده و رنگ سال 2019 را رنگ مرجاني اعلام کرده است. اين موسسه به مدت 20 سال است که هر سال در ماه دسامبر يکي از رنگ ها را به عنوان رنگ سال انتخاب مي کند و تمام کمپاني هاي مد، تکنولوژي، دکوراسيون، طراحي و ترندهاي فرهنگي را تحت الشعاع خود قرار مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمپاني پنتون رنگ سال 2019 رو معرفي کرد!
رنگ مرجاني ، شايد مهمترين دليل انتخاب اين رنگ جلب توجه مردم به جزاير مرجاني living corals باشد که محل زندگي خيلي از موجودات دريايي است و دارند از بين مي روند.
رنگ سال 2019
رنگ امسال يکي از طيف هاي زنده نارنجي است با ته رنگ طلايي که منعکس کننده گرما و قدرت صخره هاي مرجاني در زندگي دريايي است. به گفته موسسه پنتون رنگ امسال سمبل شادي و خوش بيني و برقراري گرما و صميميت است.
رنگ مرجاني همه جا نفوذ کرده است از صنعت مد گرفته تا پست هاي اينفلوئنسرهاي شبکه هاي اجتماعي و حتي بسته بندي ها. اين رنگ الهام بخش جنبه هاي شاد و سرگرم کننده زندگي است که نياز به تعادل در دنياي امروزي دارند.
رنگ مرجاني زنده به نوعي بيانگر اهميت حفاظت از طبيعت و منابع طبيعي نيز هست. صخره هاي مرجاني بخش مهمي از محيط زيست جهاني هستند که هم از اکوسيستم دريايي محافظت کرده و هم آن را تغذيه مي کنند و در ميان موجودات ديگر براي زندگي دريايي مفيد هستند.
با مسائلي که اخيرا در رابطه با تغييرات اقليمي و ديگر تهديدهاي محيط زيست پيش آمده است اين رنگ و ارتباط آن با طبيعت انتخاب خوبي مي توانست باشد.


رنگ مد سال 2019


معرفي رنگ سال 2019-98
منبع : bedunim.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های ساحلی خزر مواج و متلاطم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت تا صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت مواج و متلاطم می‌شود.

براساس گزارش این مرکز بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در روز شنبه تا ۱۵ بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

همچنین بیشینه ارتفاع موج هم روز شنبه تا ۲.۵ متر بر ثانیه برآورد می‌شود.

خزر در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • آب‌های ساحلی خزر مواج و متلاطم
  • خزر مواج و طوفانی
  • خزر مواج می‌شود
  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد