Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:49:52 GMT

مهدی‌زاده مدال برنز را برگردن آویخت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۶۷۳

مهدی‌زاده مدال برنز را برگردن آویخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آخرین روز از لیگ جهانی کاراته وان سری آ چین، امیر مهدی زاده که نخستین حضور خود در وزن منهای 67 کیلوگرم را تجربه می کرد در جدول شانس مجدد ابتدا استفان جوسیچ از صربستان را پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برد. سپس سانگوت مونتن از تایلند را 2 بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین مبارزه مقابل محمد شهریاری دیگر کاراته کا کشورمان قرار گرفت و پس از تساوی 3 بر 3 در مسابقه برنده تاتامی شد.

مهدی زاده در بازی چهارم خود علیرضا شیرصفت را 8 بر 4 برد و به مدال برنز رسید. او درمبارزات روز جمعه خود ، دور نخست با نتیجه 11 بر 5 فرانچسکو دی اونو فریو از ایتالیا گذشت. او در دوم نیز یک بر صفر مقابل بوران براک از کرواسی پیروز شد. مهدی زاده در سومین مبارزه پس از تساوی صفر بر صفر در مقابل وینیسیوس فیگوئرا از برزیل با رای داوران بازنده تاتامی شد.

در وزن 60- کیلوگرم، محمد شایگان در جدول شانس مجدد ابتدا ماتیاس گومز از اسپانیا را پس از تساوی 7 بر 7 شکست داد. در دومین مبارزه مقابل دانیل رودریونوف از استونی در حالی که 5 بر 4 از حریفش پیش بود، هانسوکو شد تا بازنده تاتامی باشد. در وزن منهای 75 کیلوگرم، آرش علینژاد 3 بر یک نتیجه را رودریگز ابانز از اسپانیا واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم، مهدی عاشوری در جدول شانس مجدد 4 بر صفر نتیجه را به لوکا کاستا از بلژیک واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت. در همین وزن کوشا تیموری نیز 2 بر صفر مقابل لوکا کاستای بلژیکی شکست خورد و حذف شد. در وزن 50- کیلوگرم بانوان سحر شیروانی در اولین مبارزه جدول شانس مجدد 3 بر صفر مقابل باباروا از ازبکستان شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. در وزن 68+ کیلوگرم شبنم واحدی در مبارزه مقابل ایزابلا رودرویگرز از برزیل 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت. در این مسابقات 1176 کاراته از80 کشور حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا تایلند چین صربستان وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

کاروان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی اول قرار گرفت. پیش از این هم آزادکاران ایران بر قله آسیا ایستاده بودند.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان عنوان نخست را با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به خود اختصاص داد.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب 200 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان با 144 امتیاز و ژاپن با 142 امتیاز دوم و سوم شدند.

اسامی مدال‌آوران به شرح زیر است:

طلا: سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم  هادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم

نقره: پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم

برنز: امیر ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • محمدرضا رستمی یک قدمی مدال طلا