Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم افق قم و شهدای رامسر از هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور عصر پنجشنبه ۱۵ آذر در سالن شهید رضائیان قم مقابل هم به میدان رفته که در پایان تیم شهدای رامسر با برتری ۳ بر ۲ در ست شماری مقابل میزبان خود به پیروزی رسید. به گزارش بلاغ،دو تیم افق قم و شهدای رامسر از هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور عصر پنجشنبه ۱۵ آذر در سالن شهید رضائیان قم مقابل هم به میدان رفته که در پایان تیم شهدای رامسر با برتری ۳ بر ۲ در ست شماری مقابل میزبان خود به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیگر بازی این گروه تیم ملوان توانست در ست شماری با نتیجه ۳ بر ۲ در کرج میزبان خود شهرداری این شهر را شکست .
ست اول؛ ۲۲-۲۵ افق قم
ست دوم: ۲۲-۲۵ شهدای رامسر
ست سوم: ۱۹-۲۵ شهدای رامسر
ست چهارم: ۱۹-۲۵ افق قم
ست پنجم: ۱۲-۱۵ شهدای رامسر
تیم شهدای رامسر بااین پیروزی خارج از خانه با ۷ امتیاز صدرنشینی خود در گروه دوم مسابقات والیبال دسته یک کشور تثبیت کرد.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخی: صعود تیم هالیوودی به دسته سه انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، رکسام پس از پیروزی 6-0 مقابل فارست گرین به دسته سوم فوتبال انگلیس یعنی لیگ وان صعود کرد. این باشگاه از زمان انتقال مالکیت به رایان رینولدز و راب مک‌النی متحول شده و موفقیتش همچنان ادامه دارد.

شاگردان فیل پارکینسون می‌دانستند که پیروزی در مقابل فارست گرین، دومین صعود متوالی آن‌ها را تضمین می‌کند. رکسام به لطف گل الیوت لی، دبل پل مولین و یک گل به خودی از رایان اینیس در پایان نیمه اول با نتیجه 4-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم به همین منوال ادامه یافت و رایان بارنت و جک ماریوت 2 گل دیگر رکسام را به ثمر رساندند.

هزاران هوادار پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی علیرغم اخطار شدید باشگاه، وارد زمین شدند تا این صعود را در کنار بازیکنان و اعضای تیم جشن بگیرند.

فصل بعد، اولین فصل رکسام در دسته سوم فوتبال انگلیس پس از تجربه فصل 05-2004 خواهد بود. همچنین این اولین باری است که یک باشگاه ولزی در 2 فصل 2 صعود متوالی را تجربه می‌کند.

رکسام با برد در بازی امشب در رده دوم لیگ دو ایستاد که با حضور 24 تیم برگزار می‌شود. آن‌ها با انجام 44 بازی 82 امتیاز کسب کرده و با صدر جدول که در اختیار استوک‌پورت است 4 امتیاز فاصله دارند.

رکسام در ماه می 2023 با پیروزی 3-1 برابر بورام‌وود در چهل و پنجمین هفته از مسابقات نشنال‌لیگ انگلیس پس از 15 سال به رده حرفه‌ای فوتبال جزیره برگشته بود.

این دو هنرپیشه هالیوودی، باشگاه رکسام را ماه نوامبر سال 2020 خریداری کردند و کمی بعد پل رود، یکی دیگر از اهالی دنیای سینما به آن‌ها ملحق شد.

رینولدز، پس از صعود تیمش گفته بود:"وقتی ما این باشگاه را خریدیم مردم در آن روزهای نخست مدام می‌پرسیدند: «چرا رکسام؟ چرا رکسام؟» امروز دقیقاً مشخص شد که چرا رکسام را انتخاب کردیم. کاری که این تیم انجام داد، دلیل انتخاب ما را توضیح می‌دهد.»

ستاره‌های هالیوود امشب فرصت دیگری دارند تا موفقیت جدید خود را جشن بگیرند و رویاهای خود در دنیای فوتبال را جدی‌تر دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • هرمزگان میزبان تور ملی والیبال ساحلی شد
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • تاریخی: صعود تیم هالیوودی به دسته سه انگلیس
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • پیش‌بینی بورس در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳/ یکه‌تازی تک سهم‌ها در این هفته
  • احتمال فروش امتیاز تیم هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال
  • ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی کشور ۹۰ دقیقه تا آماده‌سازی