Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا : سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ادامه بررسی طرح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اجلاس اسفند ماه در دستور است.

به گزارش رکنا، سیداحمد خاتمی با اشاره به جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: شرایط نام نویسی نامزدها و اینکه نامزدها باید چه ویژگی هایی داشته باشند، بخشی از موارد مرتبط به قانون Law انتخابات مجلس خبرگان است که درباره آنها تجدیدنظر و در اجلاسیه خبرگان به رای نهایی گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جلسه زمان اجلاس بعدی مشخص شد، گفت: ۲۷ دی ماه جلسه مشترکی بین هیات رئیسه مجلس خبرگان و روسای کمیسیون ها برگزار می شود و اجلاس آینده نیز ۲۱ و ۲۲ اسفند برگزار خواهد شد.

خاتمی درباره دغدغه اعضا در خصوص مسائل کلان کشور نیز گفت: در این جلسه تاکید شد که باید مراقب دسیسه های دشمنان در مقطع کنونی بود دسیسه هایی که درصدد ایجاد ناامیدی در مردم و تضعیف نهادهای قانونی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان درباره مسائل کشور به ویژه مسائل اقتصادی دغدغه دارند و در همین زمینه از هدایت مسائل کلان کشور از سوی مقام معظم رهبری بویژه تشکیل شورای عالی هماهنگی سران قوا و نیز موضوع نظارت به ویژه در دادن مجوز به رییس قوه قضاییه قدردانی کردند.

خاتمی گفت: ده نفر از اعضای مجلس خبرگان پیشنهادی به هیئت رئیسه داده اند که از این پس در پایان هر اجلاس علاوه بر بیانیه، قطعنامه هم صادر و روی یک موضوع تمرکز و از دستگاه ها مطالبه گری شود که این طرح در این جلسه مطرح و جهت بررسی بیشتر به کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خبرگان ارجاع شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس راننده کامیون مشهدی از روی زن جوان رد شد و 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشاند+عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس سرقت مسلحانه مرگبار از بانک با 14 کشته به پایان رسید+ عکس تاج جواهر نشان به سرقت رفت+ عکس مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس آشنایی یک ایرانی با باند خلافکاران ترکیه / از جعل سند تا آدم ربایی و قاچاق اعضای بدن شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش بیماری سخت بقایی در زندان+ عکس وحشت دانش آموزان یک مدرسه از مشاهده حیوان جنگلی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law اقتصادی انتخابات مجلس خبرگان رهبری ماه اسفند آینده عکس مرد افغان حوادث افغانستان اخبار افغانستان فیلم قتل دختر ساعت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه زیرکوه گفت: اجلاسیه علما و طلاب شهرستان به منظور بزرگداشت مقام آیت الله فقیه در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسن صباغیان، امام جمعه زیرکوه امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز به عنوان روز فرهنگ شهرستان زیرکوه انتخاب شده است، گفت: چرا که شاهد برگزاری اولین اقامه نماز جمعه توسط آیت الله فقیه در خراسان بزرگ در اردیبهشت ۵۹ بودیم.

وی بیان کرد: آیت الله فقیه انسان جمع و وارسته‌ای بود، که به آموختن اکتفا نکرده و با دوبال علم و عمل محبوب مردم شدند و تواضع و فروتنی ایشان زبانزد همه مردم شهرستان است.

حجت الاسلام صباغیان بیان کرد: با الگوگیری از آیت الله فقیه باید گوش شنوایی برای مردم به خصوص جوانان بوده و با توجه به جنگ نرم و ترکیبی که رو به رو هستیم ساده زیستی آیت الله فقیه می‌تواند الگوی مسئولان باشد.

امام جمعه زیرکوه اظهار کرد: به دنبال الگوسازی برای نسل جوان و خنثی سازی نقشه دشمن هستیم، و به بهانه روز فرهنگ به دنبال معرفی آیت الله فقیه به جوانان و جذب آنان به سمت حوزه علمیه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال بدبین کردن مردم به نظام و روحانیون بوده و باید به دنبال معرفی طلاب و عالمانی باشیم که ذی طلبگی خود را حفظ کرده‌اند و روحانیون مظهر اسلام بوده‌اند.

حجت الاسلام صباغیان بیان کرد: اجلاسیه علما و طلاب شهرستان به منظور بزرگداشت مقام آیت الله فقیه در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

آیت الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم منطقه زیرکوه بر اساس فطرت انسانی زندگی کرده که این نعمت الهی بیشتر در مناطق عشایری و محیط سالم وجود دارد.

وی با بیان اینکه فطرت یک نوع قانون بوده که در قبول حق و پرهیز از ظلم و کارهای ناپسند بهترین راهنما محسوب می‌شود، گفت: پررنگ بودن سلطه استعمارگران باعث آسیب می‌شود و لذا مناطق دور مانده از این نظر امان مانده که  شهرستان زیرکوه از آن نمونه بوده و نشان دهنده سلامت فطرت انسانی است.

آیت الله عبادی اظهار کرد: در گذشته‌های دور شاید یک درصد از فرهنگ مردم دچار آسیب می‌شد اما دنیای امروز با وجود فضای مجازی که خطرناک ترین و بهترین زمان است شاهد آسیب‌های بیشتری بوده است.

نماینده ولی‌فقیه خراسان جنوبی گفت: وقتی فطرت سالم و عالم، جامع باشد حرفش حجت بوده و مردم آن را با جان می‌پذیرند و عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند و وقتی صداقت و خدمت ببینند آن را پذیرفته لذا مسئولان باید مراقب نفوذ بیگانه باشند.

وی بیان کرد: عالمانی که با علم، تزکیه و طهارت نفسانی خود فطرت گرایش به حق را به صورت دانش بنیانی ترویج دهند و الگوی سخن خودشان باشند زمینه‌هایی برای سالم ماندن جامعه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود