Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات تازه‌ای از گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ فاش شده که اندازه صفحه نمایش و محل قرار گرفتن دوربین‌های سلفی آن‌ها را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، این روزها، سامسونگ مشغول آماده کردن گوشی‌های جدید خود است.Galaxy A۸s قرار است به زودی معرفی شود و پرچمدار آینده این شرکت،Galaxy S۱۰ در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز زمان زیادی تا معرفی این پرچمدار مانده اما اطلاعات زیادی از آن لو رفته و تا زمان رونمایی از پرچمدار آینده این شرکت کره‌ای هم این حدس‌ها و فاش شدن‌ها ادامه دارد. به تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی از گوشی‌های سری Galaxy S۱۰ به اشتراک گذاشته شده است که اندازه صفحه نمایش این گوشی‌ها را نشان می‌دهد.

ایوان بلس، فرد مشهور در زمینه افشا کردن اطلاعات گوشی‌های هوشمند سامسونگ، سه رندر از گوشی‌های سری Galaxy S۱۰ در صفحهتوئیتر خود به اشتراک گذاشته است. البته، این رندرها بر اساس کیس‌هایی طراحی شده‌اند که شرکت سامسونگ انتظار دارد برای خانواده پرچمدار خود تولید شود.

بر اساس این رندرها، کوچکترین و اقتصادی‌ترین Galaxy S۱۰ با نام Galaxy S۱۰ Lite یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با یک حفره بالای صفحه نمایش برای دوربین سلفی در مرکز آن خواهد داشت. این در حالی است که S۱۰ معمولی دارای نمایشگری ۶.۱ اینچی خواهد بود که با یک دوربین سلفی شبیه به نسخه سبک‌تر خود هموراه خواهد بود. بزرگترین گوشی این خانواده یعنی Galaxy S۱۰ Plus هم دارای نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی خواهد بود و دو حفره برای دوربین سلفی خود خواهد داشت.

گفتنی است، این رندرها بر اساس شایعاتی طراحی شده‌اند که تا به حال شکل گرفته‌اند در نتیجه صحت آن‌ها در شک و شبهه باقی می‌ماند اما اندازه صفحه نمایش این گوشی‌ها توسط سایت مشهور Ice Universe تأیید شده است. تا به حال تنها اطلاعاتی که از این گوشی‌ها می‌دانیم، اندازه صفحه نمایش سری Galaxy S۱۰ است. در ادامه رندرهایی را مشاهده خواهید کرد که ایوان بلس در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: Galaxy S۱۰ دوربین صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سفر آخر» و نمایشگاهی از شهید آوینی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه ۵۴ فریم عکس در اندازه‌های مختلف است، اصغر بختیاری، احسان رجبی، مرتضی شعبانی، سیدمحمد جعفری و محمدحسین قدمی در اندازه‌های مختلفی روی دیوار رفته است. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • «سفر آخر» و نمایشگاهی از شهید آوینی
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • این دوربین به‌جای عکس‌ گرفتن، شعر می‌گوید! (+عکس)
  • بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)
  • لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید