Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@15:43:11 GMT

ساخت 3 ترانه ترکیه‌ای برای فیلم ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۳۸۷۳

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما، درباره شروع فیلمبرداری «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در تهران گفت: فیلمبرداری بخش تهران این اثر دوشنبه آغاز شد و تا جمعه ادامه دارد.

وی افزود: مراحل فنی آن به صورت همزمان پیش می‌رود و تدوین را شاهین یارمحمدی انجام می‌دهد. موسیقی هم توسط آهنگسازان ترک ساخته شده و در این راستا سه ترانه ترکیه‌ای برای این فیلم ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرم حضور این فیلم را در جشنواره فیلم فجر پر کردیم و برای بخش صداگذاری در حال رایزنی هستیم.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان تولید مشترک ایران و ترکیه است که نویسندگی آن را یک گروه ایرانی و ترکیه‌ای انجام داده و سرمایه گذاران آن بابک بهروش و سارا احمدی هستند.

بازیگران اصلی این فیلم پژمان بازغی، افسانه پاکرو، یوسف چیم و علی بوراک جیلان هستند.

گفتنی است؛ قصه فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده درباره یک جوان ترکیه‌ای است که به طور تصادفی از طریق فضای مجازی وارد عالم موسیقی می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی ایران و ترکیه سرمایه گذاران فضای مجازی موسیقی پژمان بازغی فیلم ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر والیبال ترکیه و از بازی سوم فینال بین تیم های فنرباغچه و هالک بانک، تیم هالک بانک توانست با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر مقابل فنرباغچه به پیروزی برسد و با کسب سومین برد به عنوان قهرمانی لیگ والیبال ترکیه برسد.

در این دیدار هالک بانک ست های بازی را با نتایج 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروزی شد تا به فنرباغچه اجازه ندهد به امتیاز بیست برسد. هالک با این برد بالاخره به سه قهرمانی پی در پی زراعت بانک پایان داد.

در این مسابقه نیمر عبدالعزیز قطر پاسور هالک بانک نوزده و اروین انگاپت دریافت کننده قدرتی هالک بانک سیزده امتیاز به دست آوردند و مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در یک ستی که برای فنرباغچه به میدان رفت یک امتیاز کسب کرد.

به این ترتیب در جدول نهایی لیگ برتر والیبال ترکیه، هالک بانک اول شد، فنرباغچه، زراعت بانک و گالاتاسرای، اسپور توتو، آرکاس اسپور ازمیر، آلانیا اسپور و بورسا اسپور، دوم تا هشتم شدند. هالک بانک به همراه فنرباغچه نیز سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

اسلوبدان کواچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران هدایت هالک بانکی ها را بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی