Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان را یکی از وظیفه‌های مهم کانون دانست و گفت: دستاوردهای انقلاب با استفاده از ظرفیت های کانون به کودکان منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، معصومه هادی در نخستین نشست هماهنگی ویژه برنامه های دهه فجر بیان داشت: مردم ایران، به عنوان ملتی که سرنوشت خود را آگاهانه انتخاب کرد، در برابر ستم ایستاد و در این راه مشکلات فراوانی را تحمل کرد که در شرایط حساس این‌روزها هم با بصیرت می‌توانند از این پیچ تاریخی هم به سلامت عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معصومه هادی گفت: جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، تهاجم فرهنگی و... تنها بخشی از مشکلاتی بود که در این سال‌ها بر ملت ایران گذشت ولی با همه‌ی سختی‌ها از پای ننشستیم و انقلاب را به چهل سالگی رساندیم و این اتفاق نمی‌افتاد مگر با هم‌دلی و مهربانی.

 

وی در ادامه آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان را یکی از وظیفه‌های مهم کانون دانست و گفت: پرورش فکر کودکان و نوجوانان بر عهده‌ی ماست و ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از ویژه برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی این دستاوردها را به آنان منتقل کنیم که با توجه به بالا بودن سطح اطلاعات آنان، ضروری است در این زمینه از عنصر خلاقیت بهره‌ی بیشتری ببریم.

 

هادی در پایان با تشکر از طرح دیدگاه و برنامه‌های پیشنهادی همکاران، بر استفاده‌ی بهینه از امکانات موجود تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های با کیفیت و در عین حال موثر می‌تواند ما را در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب یاری رساند.

 

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، همکاران حاضر در جلسه پیشنهادهای خود را ارایه کردند تا در نشست‌های آتی مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي حسن روحانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر روحانی بیرجند استان سمنان دستاوردهای انقلاب جنگ تحمیلی کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری