Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه الوطن قطر  با بررسی آرای مراسم توپ طلا  به این نتیجه رسیده  است که نماینده کومور حتی وجود خارجی ندارد!

تویمیمو عبدو عکاس سابق فوتبال در باره این موضوع گفت: من از دیدن نام نشریه‌ ی البلد کومور تعجب کردم. من این نشریه را می‌شناختم و حدود ۶ سال است که تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت در این نشریه هیچ گاه شخصی به نام عبدو بوینا حضور نداشت. ما دو خبرنگار ورزشی به نام‌های عبدل یوسف و شریف حسین داشتیم.

در توضیحات فرانس فوتبال درباره رای دهنده‌ها ، نام عبدو بوینا به چشم می‌خورد که به‌عنوان نماینده کومور در مجمع روزنامه نگاران حرفه‌ای فعالیت دارد. ۱۸۸ روزنامه‌نگار برای توپ طلا رای داده‌اند که نسبت به سال قبل که ۱۹۶ روزنامه نگار بود، با افت روبه‌رو شده است.

استفان احمدی از ACJS نیز گفت: شخصی به نام عبدو بوینا در اتحادیه روزنامه نگاران کومور وجود ندارد. بعید می‌دانم که این شخص متعلق به ارگانی باشد که همچنان به کار ادامه می‌دهد.

اما اشتباه دوم فرانس فوتبال درباره کومور، پرچم این کشور است. در حقیقت پرچمی که در فرانس فوتبال از آن استفاده شده، حدود ۱۷ سال است که دیگر مورد استفاده این کشور نیست و به پرچم دیگری تغییر شکل داده است.

بیشتر بخوانید:

توپ طلا به مودریچ می‌رسد / غیبت رونالدو و گریزمان در مراسم فرانس فوتبال

توپ طلا به مودریچ رسید/ پایان سلطه مسی و رونالدو بر جوایز فوتبالی

انتهای پیام /

نکاهی به آرای جنجالی توپ طلا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در رصد داده‌های علمی پایگاه وبگاه علم مؤسسه کلاریویت در حوزه علوم اجتماعی، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان نخستین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Journal Citation Reports (JCR) شناخته شد.

شماره دوم والیوم ۱۷ (مربوط به آپریل ۲۰۲۴) که آخرین شماره منتشر شده مجله است، با بیست مقاله برای نخستین بار در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) نمایه شده است. این اولین نشریه جمهوری اسلامی است که به طور مستقل در این پایگاه مهم نمایه می‌شود.

پیش از این، دو مجله ایرانی مربوط به حوزه علوم (به عنوان نمایه اصلی) در این پایگاه هم نمایه شده است. مجله مذکور در سال‌های اخیر در ESCI نمایه می‌شد و اکنون اعتبار بالاتری دریافت کرده و در هسته مرکزی مجلات وبگاه علم قرار گرفته است. دکتر کیان تاج‌الدین به عنوان سردبیر و دکتر حمیدرضا ایرانی به عنوان مدیرمسئول مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!