Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اینترنتی dar-alquran.org؛  سید معمر المحضار،  مسئول شعبه دارالقرآن آستان حسینی در اندونزی با اعلام این خبر گفت: این رقابت‌های قرآنی در چارچوب سلسله برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه در اندونزی برگزار شد.

وی افزود: ایجاد انگیزه میان قرآن‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآنی و تقویت ارتباط و تمسک آنها با کتاب خدا از اهداف این رویداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید معمر المحضار با بیان این که این مسابقات نخستین رقابت قرآنی شعبه دارالقرآن آستان حسینی در اندونزی نیست، گفت: تاکنون رقابت‌های بسیاری با مشارکت قرآن‌آموزان این مرکز که تعداد آن‌ها به بیش از 300 قرآن‌آموز دختر و پسر می‌رسد، برگزار شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مسابقات که همزمان با سلسله جشن‌های میلادی نبوی در اندونزی برگزار شد، 42 شرکت‌کننده دختر و پسر در گروه سنی 5 تا 16 ساله حضور داشتند که بر اساس رده‌های سنی به سه گروه تقسیم شدند و هر گروه در حفظ مقدار مشخصی از قرآن کریم (جزء 30 تا حفظ 5 جزء) با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل مسابقات قرآن آستان حسینی اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • عیدیان راهی فینال شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود