Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: درصورت سوءاستفاده حتی یک ریال و یا حتی یک متر  از پروژه‌هایی که مربوط به  بیت‌المال است تا لحظه آخر پیگیری و برخورد می‌کنیم  و در رفع مشکلات ساکنان این مجتمع هیچ گونه چشم‌پوشی و قصوری قابل قبول نیست. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی صبح امروز در جلسه کمیته حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان ساوه که به منظور بررسی مشکلات پروژه ساختمانی مجتمع اقاقیا واقع در شهرک علوی در سالن جلسات ساختمان دادسرای ساوه برگزار شد، با اشاره به  هدف از بازدید میدانی خود از پروژه‌ها اظهار داشت: حفظ حقوق بیت‌المال باید همواره مورد توجه قرار گیرد ولی انتظار می‌رود قبل از به وجود آمدن بحث قضایی و حضور در محاکم قضایی مشکلات با توافق برطرف شود که پروژه‌ها بدون مشکل به اتمام برسد و خانه‌ها تحویل مردم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درحال حاضر عمده مشکل از نظر محاکم قضایی طرف قرارداد اداره کل راه و شهرسازی و شرکت یاران‌سازه است که هر دو در برابر بیت‌المال و مردم مسئول هستند و همچنین پروژه‌هایی باید در دستور ساخت قرار می‌گرفت که سهم راه و شهرسازی مشخص بود که متاسفانه این اقدام صورت نگرفته و قابل قبول نیست.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: مشکل عمده درحال حاضر در این مجتمع مربوط به برق بوده که ظرف یک هفته توسط شرکت اصلی طرف قرارداد با راه و شهرسازی و ادارات برق مرتفع و ایمنی ساکنان این مجتمع تامین و علاوه بر این باید در اسرع وقت مشکلات موجود این مجتمع برطرف شود.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیان کرد: قرار بر این بود این پروژه در سال 95 تحویل ساکنان داده شود و همچنین مدت زمان زیادی از اخذ وام توسط شرکت سازه‌یاران می‌گذرد که این مسئله سبب شد وام با تاخیر در اختیار این پروژه‌ها قرار گیرد که علت طولانی شدن در پرداخت وام و همچنین عدم تحویل واحدها و اجرای تعهدات مربوط به شرکت سازه‌یاران است.

اشتری: کوچک‌ترین تخلف در حوزه مالی قابل توجیه و بخشش نیستبازگشت 4 میلیارد دلار به حساب بیت المالاملاک یک هزار میلیارد تومانی شرکت نفت گچساران به بیت‌المال برگشت

وی بیان کرد: در صورت سوءاستفاده حتی یک ریال و یا حتی یک متر  از این پروژه‌ها که مربوط به  بیت‌المال است تا لحظه آخر  پیگیری و برخورد می‌کنیم و در رفع مشکلات ساکنان این مجتمع هیچ‌گونه چشم‌پوشی و قصوری قابل قبول نبوده و نباید نارضایتی عمومی در جامعه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حال حاضر خود را در موقعیتی نامناسب می‌بیند زیرا دو ستاره‌اش یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام هر دو می‌خواهند در بازی‌های المپیک تابستانی شرکت کنند و مدیران باشگاه ایتالیایی نگرانی‌هایی در مورد آمادگی جسمانی آنها دارند.

بازی‌های المپیک در ژوئیه سال جاری در پاریس آغاز می‌شود و حدود سه هفته تا اواسط آگوست ادامه خواهد داشت. فوتبال نقش کوچکی در بازی‌ها دارد و کشورها فقط به سه بازیکن بالای ۲۳ سال اجازه حضور در ترکیب تیم‌ها را می‌دهند.

در حال حاضر موضوع شرکت بازیکنان بزرگسال در المپیک یک موضوع جدی در فوتبال اروپاست. گزارش‌های متعددی از علاقه بسیاری از بازیکنان به حضور در المپیک منتشر شده اما در سمت دیگر باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید اعلام کرده‌اند که به بازیکنان‌شان اجازه شرکت در المپیک را نمی‌دهند.

گاتزتا دلو اسپورت هم امروز خبر داده که اینتر نگران حضور دو تن از مهاجمانش در المپیک است. مارتینز و تورام هر دو می‌خواهند به المپیک بروند و در یک سو اینتر از این موضوع به‌شدت ناراضی است زیرا مدیران باشگاه معتقدند حضور آنها در المپیک به آمادگی جسمانی‌شان ضربه بزرگی وارد خواهد کرد.

آنها قصد دارند در هفته‌های آینده با این دو بازیکن صحبت و آنها را از رفتن به المپیک منصرف کنند.

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • تکمیل کلکسیون جنایات اسرائیل/ قتل‌عام ۱۳ کودک در مجتمع شفاء
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت