Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شیکاگو بولز، سنگین‌ترین شکست تاریخ لیگ NBA را در بازی صبح امروز خود تجربه کرد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ ورزشی ورزش جهان والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در دیدارهای صبح امروز (یکشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌ لس آنجلس لیکرز با 20 امتیاز و 8 ریباند لبران جیمز و 20 امتیاز و 9 ریباند کایل کوزما بر میزبان خود ممفیس گریزلیز غلبه کرد و شانزدهمین پیروزی خود را در لیگ امسال به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایسون چندلر نیز 14 ریباند برای لیکرز داشت.

لوک والتون، سرمربی لیکرز به دلیل اینکه تیمش در نیمه شب از سان آنتونیو به ممفیس رسیده بود،‌ پیش از بازی اعلام کرد که به صورت چرخشی از بازیکنان خسته خود استفاده خواهد کرد.

در پایان این بازی، لبران جیمز، کفش‌های ورزشی خود را به یکی از کارمندان سالن فدکس فوروم شهر ممفیس اهدا کرد. جیمز در این مورد گفت: من هر سال که به این سالن می‌آیم، این دختر را می‌بینم که کفش‌هایی با برند من به پا داشت. این بار تصمیم گرفتم که یک کفش اصل به او بدهم.

در بازی دیگری که در سالن یونایتد سنتر شهر شیکاگو برگزار شد، تیم میزبان، متحمل شکست سنگینی مقابل بوستون سلتیکس شد و با اختلاف 56 امتیاز، نتیجه را واگذار کرد. نتایج کوارترهای این بازی 35 بر 17، 29 بر 26، 29 بر 17 و 40 بر 17  بود.

پیروزی با چنین اختلاف در تاریخ لیگ کم سابقه است. تیم سیتل سوپر سانیکس در ششم دسامبر 1986 با نتیجه 136 بر 80 مقابل هیوستون راکتس به پیروزی رسیده بود. همچنین این سنگین‌ترین شکست تاریخ شیکاگو در NBA بود. آنها در سال 2001 با اختلاف 53 امتیاز مغلوب مینه سوتا شده بود.

لیگ NBA| لیکرز، بازی برده را واگذار کرد/ رکورد شکنی بازیکن ایتالیایی اسپرز

تیم هیوستون راکتس با وجود 35 امتیاز جیمز هاردن از میزبان خود دالاس موریکس شکست خورد. دی آندری جردن 12 امتیاز و 20 ریباند برای دالاس داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

میامی 121 – لس آنجلس کلیپرز 98
هیوستون 104 – دالاس 107
ساکرامنتو 97 – ایندیانا 107
دنور 98 – آتلانتا 106
واشنگتن 101 – کلیولند 116
بروکلین 112 – نیویورک 104
بوستون 133 – شیکاگو 77
لس آنجلس لیکرز 111 – ممفیس 88
مینه سوتا 105 – پورتلند 113

در پایان بازی‌های امروز، تورونتو رپتورز  با 21 پیروزی و 6 شکست در صدر کنفرانس شرق و اوکلاهماسیتی تاندر نیز با 16 پیروزی و 8 شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

انتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,28,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر

خیبر خرم آباد 4-3 دریا بابل را برد.

طرفداری | شاگردان محمدرضا مهاجری که هفته گذشته مقابل سایپا امتیاز نگرفتند، برد شیرینی برابر دریا کاسپین به دست آوردند تا به لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.

لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وهشتم پیگیری شد که نتایج زیر در این بازی‌ها رقم خورد:

آریو اسلامشهر 2 - داماش گیلان صفر

خیبر خرم‌آباد 4 - دریا کاسپین بابل 3

مس سونگون ورزقان یک - نفت مسجدسلیمان یک

مس شهر بابک 3 - خوشه طلایی ساوه صفر

چادرملوی اردکان صفر - نفت و گاز گچساران صفر

پارس جنوبی جم 2 - سایپا یک

شهر راز شیراز یک - مس کرمان یک

شاهین بندرعامری صفر - شهرداری آستارا صفر

خیبر خرم‌آباد که در دقیقه 3+90 به گل برتری دست یافت، 64 امتیازی شد و با اختلافی هفت امتیازی نسبت به رتبه دوم صدرنشین ماند. چادرملو نیز برابر نفت و گاز گچساران متوقف شد تا سومین تساوی متوالی خود را کسب کند، اما موقتاً با 57 امتیاز در جایگاه دوم ماندنی شد.

فجر سپاسی شیراز با یک بازی کمتر و 55 امتیاز، در رده سوم ایستاده و نفت مسجدسلیمان با 54 امتیاز، در جایگاه چهارم قرار دارد. خوشه طلایی ساوه هم با 15 امتیاز، همچنان در قعر جدول جای گرفته است و تیم‌های دریا کاسپین بابل و داماش گیلان با 22 و 20 امتیاز، رده‌های شانزدهم و هفدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز نیز قرار بود از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان با برگزاری بازی در این استادیوم لغو شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز/ شکست سنگین سانز مینه‌سوتا