Web Analytics Made Easy - Statcounter

به­ گزارش خبرگزاری صداوسیما از­ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران؛​­ سرپرست هیئت عامل ­­ایمیدرو­­ در دیدار با استاندار و نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیر منفی نوسانات نرخ ارز در بخش معدن و صنایع معدنی اظهار داشت: حل این امر و موضوع مابه التفاوت نرخ ارز یک ضرورت برای بخش های تولیدی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشید ملارحمان­ با اعلام اینکه در صورت حل نشدن مشکلات ارزی، خطر توقف پروژه های معدنی را شاهد خواهیم بود،­ افزود: صنعت کشور نیاز به رویکردی جدی با تعریف بسته های ارزی دارد تا بحران بزرگی، گریبانگیر این بخش نشود.

وی­ ضمن تاکید بر پشتیبانی قانونی در زمینه نرخ ارز توسط نمایندگان مجلس اضافه کرد: در این برهه، مجلس به عنوان نهاد قانون گذار می تواند سیاست های حمایتی را در سریع ترین زمان ممکن تصویب کند.

تعریف طرح های با نرخ بازگشت بالا و جذاب برای بورس

سرپرست هیئت­­ عامل­ ­ایمیدرو­­­ضمن اشاره به ضرورت تعریف پروژه های اقتصادی با ارزآوری بالا، گفت: تعریف پروژه ها با نرخ بازگشت بالا و دارای جذابیت را برای سرمایه گذاران در بورس کلید خواهیم زد.

ملارحمان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در حل مشکلات طرح تیتانیوم کهنوج گفت: بخش تکنولوژی و فناوری در این مجموعه را حل خواهیم کرد و امیدواریم در زمینه مسائل مرتبط با ارز، تدابیر لازم در خانه ملت اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه حل مشکلات مجتمع تیتانیوم کهنوج توسط­­ایمیدرو­ را بر خود تکلیف می دانیم افزود: به زودی برنامه های حمایتی ­ایمیدرو­­و تصمیمات اتخاذ شده به جهت راهبری صحیح در تیتانیوم کهنوج را اعلام خواهیم کرد.

حمایت نمایندگان کرمان از برنامه های­ ایمیدرو

محمدجواد فدایی استاندار کرمان نیز با بیان اینکه کرمان، سرزمین معادن کشور محسوب می شود، گفت: این استان از دیرباز به بهشت معادن ایران شهرت یافته و معادن یکی از ظرفیت های اقتصادی آن منطقه به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به ذخایر معدنی کرمان و سیاست های توسعه ای ایمیدرو، امیدواریم زمینه فعالیت های معدنی در استان افزایش یابد تا علاوه بر رونق تولید در استان، میزان اشتغالزایی افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تامین ارز پروژه ها نمایندگان مجلس پروژه های معدنی ایمیدرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیاز‌های فوری است، اما اگر از قبل این نیاز‌ها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.


دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است