Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بارش شدید باران طی روزهای گذشته و جاری شدن سیل و ایجاد خساراتی به زیر ساخت ها در شهرستان مسجدسلیمان گفت: این اتفاق سبب شد بخشی از راه های ارتباطی روستاهای این منطقه تخریب شوند.

وی ضمن ابراز همدردی با فرهنگیان آسیب دیده شهرستان مسجد سلیمان بیان داشت: آموزش و پرورش در راستای جبران خسارات ناشی از سیل به خانواده های فرهنگیان در این شهرستان تسهیلات ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده در ادامه افزود: به تمامی دانش آموزانی که در این حادثه متضرر شده اند نیز پس استعلام از فرمانداری و مدارس، به صورت رایگان کتاب های درسی اهدا می گردد.

گفتنی است، بارش شدید باران در خوزستان طی ماه های اخیر سبب جاری شدن سیلاب در برخی از مناطق این استان شده است.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی به سیل زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است

سازمان ملل از نابودی بخش‌های وسیعی از زمین‌های کشاورزی در نوار غزه خبر داده است.   الجزیره نوشت: تجزیه و تحلیل مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد (UNOSAT) نشان می‌دهد که ۳۳.۱۳ درصد از زمین‌های کشاورزی غزه تا فوریه ۲۰۲۴ آسیب دیده است.   این افزایش قابل توجهی نسبت به اکتبر سال ۲۰۲۳ است به طوریکه در آن زمان تنها ۵.۳۶ درصد از مزارع زراعی غزه آسیب دیده بودند، اما اکنون بیش از ۱۱۰۰۰ کیلومتر مربع (۴۲۴۷ مایل مربع) تخریب در زمین‌های زراعی این باریکه تحت محاصره دیده می‌شود.   سازمان ملل افزود: کاهش سلامت و تراکم محصولات ناشی از خراب کردن، فعالیت وسایل نقلیه سنگین، بمباران، گلوله باران و درگیری است.   کشاورزان غزه مدت‌هاست که محصولات متنوعی از جمله گندم، زیتون و توت‌فرنگی کشت می‌کنند، اما با داشتن بیشتر زمین‌های قابل کشت در منطقه حائل اسرائیل، کشاورزی با خطرات زیادی همراه بوده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در همدان از نعمت گاز 
  • بهره‌مندی ۲۳۴ هزار و ۳۴۶ خانوار خراسان جنوبی از طرح فجرانه
  • بهره‌مندی بیش از ۲۳۴ هزار خانوار از طرح کالابرگ فجرانه
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • مرمت و بازسازی کانال‌های کشاورزی شهرستان کیار
  • بهره مندی بیش از ۱۵ هزار نفر از پویش ملی «هلال رحمت» در استان قم